Michelin si Porsche 918 Spyder

Michelin si Porsche 918 Spyder9 cifre, 1 record, 8 mesaje cheie9 cifre- 1 anvelopa, MICHELIN Pilot Sport Cup 2, omologata la nivel mondial.- 1 furnizor global de anvelope pentru Porsche 918 Spyder: Michelin.- 2 dimensiuni: 265/35-ZR20 pentru osie fata si 325/30-ZR21 pentru osie spate.- 3.672 (918 x 4) de anvelope Michelin de înalta performanta pentru echiparea acestei supermasini, care va fi fabricata în 918 unitati.- 887 de cai putere. Motor cu ardere interna de 608 de cai putere si doua motoare electrice de 115 si 95 kW.- 340 km/ora. Viteza maxima a masinii.- 3,3 litri/100 km. Consumul de carburant al acestui model sport premium.- 79 CO2/km. Nivelul emisiilor de carbon, gratie sistemului hibrid de transmisie.- 1.280 Nm. Cuplul transmis de anvelopele Michelin la sol, la accelerare.1 record- 6,57 minute. Recordul de tur de pista înregistrat de Porsche 918 Spyder, echipat cu anvelope MICHELIN Pilot Sport Cup 2, pe circuitul de la Nürburgring, un total de 20,832 km sau 417 secunde de „aderenta superioara.” 8 mesaje cheie referitoare la tehnologiile integrate în anvelopa de înalta performanta MICHELIN Pilot Sport Cup 2Productia noului Porsche 918 Spyder va începe la 18 septembrie 2013. Michelin este furnizor unic pentru aceasta supermasina hibrid, a carei productie va include 918 unitati.Un program riguros de dezvoltare- 50 de evaluari realizate în cadrul procesului de omologare.- 150 de ore de teste pe 5 circuite din Europa: Centrul tehnologic MICHELIN din Ladoux, Franta, circuitul Nürburgring (Nordschleife) din Germania, circuitul Nardo din Italia, circuitul Idiada din Spania si circuitul Contidrom din Germania.- 4.000 km parcursi pe circuitul Nürburgring.- 550 anvelope prototip testate – 200 anvelope speciale – 400 anvelope pre-serie.Un parteneriat care dureaza de mai bine de un secol- 1 constructor de anvelope ales de Porsche.- 10 ani de la debutul colaborarii dintre Porsche si Michelin pentru dezvoltarea unor anvelope speciale pentru supermasini. Parteneriatul a început în 2003 cu Carrera GT, desi constructorul francez de anvelope si constructorul german de masini colaborau înca din 1961 pentru toate modelele din gama.O realizare majora: performante superioare în trei domenii aparent ireconciliabilePerformanta pe suprafete uscate (în special pe pista), eficienta energetica si siguranta pe suprafete umede, acestea au fost cerintele Porsche referitoare la anvelopele pentru 918 Spyder. Pe scurt, performantele impuse anvelopelor Michelin reflecta perfect caracteristicile acestei supermasini care dispune de un sistem de transmisie dublu, termic si electric, si care combina caracterul sportiv si consumul redus de carburant.Noile anvelope MICHELIN Pilot Sport Cup 2 dezvoltate pentru Porsche 918 Spyder ofera performante superioare în ceea ce priveste condusul sportiv si eficienta energetica, ceea ce se traduce printr-o rezistenta mai mica la rulare si o siguranta crescuta pe suprafete umede.La viteze mari si pe circuit, anvelopa MICHELIN Pilot Sport Cup 2 ofera stabilitate (echilibru fata/spate), sportivitate (timp de raspuns si suplete), si aderenta (pentru viteza), gratie unui compus de cauciuc conceput special pentru temperaturi ridicate (pentru performante notabile la fiecare kilometru parcurs).Pentru optimizarea sigurantei, manevrabilitatea anvelopei pe suprafete umede a fost revizuita. Astfel, noua anvelopa MICHELIN Pilot Sport Cup 2 ofera stabilitate, echilibru si aderenta pe suprafete umede, precum si rezistenta optimizata la acvaplanare, atât laterala (în viraje), cât si longitudinala (cauzata de cuplul motorului).Tehnologii incluse în anvelopa MICHELIN Pilot Sport Cup 2: Compusul de cauciuc din banda de rulareFabricat cu tehnologia utilizata în productia anvelopelor de curse, compusul din banda de rulare a anvelopei MICHELIN Pilot Sport Cup 2 integreaza tehnologia Bi-Compound, care presupune utilizarea unor compusi diferiti de cauciuc la interiorul si la exteriorul benzii de rulare. La exterior, cauciucul are la baza un elastomer cu masa moleculara crescuta, a carui duritate a fost adaptata pentru a oferi o aderenta de exceptie pe suprafete uscate în viraje, mai ales în virajele strânse, în timp ce la interior, cauciucul are la baza un elastomer mai rigid, care asigura o manevrabilitate exceptionala.Centura din fibre de aramidaCea mai importanta caracteristica a centurii din aramida, o fibra cu densitate crescuta, este rezistenta sa la rupere. Puternica si usoara în acelasi timp, centura anvelopei este de cinci ori mai rezistenta decât otelul, la aceeasi greutate. Datorita tensiunii variabile, centura strânge mai mult banda de rulare si mai putin flancurile. Astfel, practic, anvelopa este sustinuta într-o structura rigida. Prin urmare, anvelopa îsi mentine forma, iar amprenta sa la sol ramâne constanta, chiar si la viteze foarte mari.Track Variable Contact Patch 3.0Aceasta inovatie reprezinta o adaptare a tehnologiei Variable Contact Patch 2.0, integrata în anvelopa MICHELIN Pilot Super Sport. Tehnologia Variable Contact Patch 3.0® asigura o distributie mai uniforma a presiunii, cantitatea de cauciuc aflata în contact cu solul ramânând aceeasi la rularea în linie dreapta, dar si în viraje.Talonul optimizatZona talonului este mai lata cu 10 % comparativ cu cea a unei anvelope sport obisnuite. În plus, este ranforsata cu un compus de cauciuc cu modul de elasticitate ridicat care creste rigiditatea laterala a anvelopei si îi asigura o tinuta de drum precisa.Flancurile cu aspect catifelat Gratie unui proces special de fabricatie si experientei sale unice, Michelin a dezvoltat o noua tehnologie, MICHELIN Velvet Technology®. Pe baza unei microgeometrii care absoarbe lumina, aceasta solutie a permis crearea unui contrast între diferitele nuante de negru de pe flancul exterior, oferindu-i astfel acestuia un aspect de „catifea”.