Meriva Concept design dinamic si sistem inovator de portiere

img
Home / Stiri si noutati auto / Meriva Concept design dinamic si sistem inovator de portiere
/
14 Views

• Sistemul FlexDoors confera autovehiculelor monovolum un plus de flexibilitate, confort si siguranta • Design: noi dimensiuni dinamice si spirit practic superior Rüsselsheim. Autovehiculul Opel Meriva Concept, care urmeaza sa fie lansat saptamâna viitoare la cel de-al 78-lea Salon Auto International de la Geneva (6 – 16 martie 2008), ilustreaza modul în care poate fi adaptata noua maniera de proiectare Opel pentru a crea solutii îndraznete si inovatoare pentru acest segment de autovehicule. Autovehiculul Opel Meriva Concept defineste noi dimensiuni ale flexibilitatii cu sistemul sau inovator FlexDoors, care consta în portiere spate cu deschidere inversa, spre partea anterioara a autovehiculului. Întrucât montantii B au fost mentinuti în mod voit pentru siguranta pasiva, portierele fata si spate ale prototipului Meriva Concept pot fi deschise independent. Alte portiere spate cu acelasi sistem de balamale, prezente în acest moment pe piata, nu pot fi deschise decât dupa deschiderea usilor fata. Aceasta inovatie usureaza considerabil accesul în autovehicul, oferind, în plus, câteva avantaje fata de portierele traditionale. În cadrul prototipului Meriva Concept, aceasta inovatie este combinata cu bancheta spate cu sistem FlexSpace, întâlnit la modelul de serie Meriva. Sistemul FlexDoors mareste, de asemenea, confortul si functionalitatea, întrucât punctul cel mai înalt al plafonului – imediat în spatele montantilor B – este exact locul prin care pasagerii intra si parasesc autovehiculul. Aceasta arhitectura a permis proiectantilor sa creeze o silueta unica si dinamica, cu un profil arcuit al plafonului ce coboara usor spre montantii C. Deosebit de remarcabila este linia dinamica aferenta geamurilor ce începe imediat din spatele montantilor B si asigura un câmp vizual complet pentru toti pasagerii de pe bancheta spate, în special pentru copii. Caroseria prezinta, de asemenea, forma distinctiva tip „lama”, care a fost un element de design al GTC Coupé si Flextreme. O alta caracteristica este parbrizul în forma de U, care se prelungeste în sus si spre partea posterioara, peste capetele pasagerilor din spate – evocând parbrizul panoramic al Astra GTC. Montantii A subtiri si parbrizul mult coborât asigura o iluminare excelenta si senzatia de interior spatios. Ambele elemente asigura un câmp vizual remarcabil pentru toti ocupantii.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *