Mercedes Benz la AdPrint 2009

• Mercedes-Benz – “official car” în cadrul AdPrint 2009, singurul festival european de publicitate care premiaza echipele de creatie • Flota de masini este destinata transportului invitatilor si juriului format din renumiti creativi din cele mai importante agentii de creatie din Europa Poiana Brasov – Mercedes-Benz România ofera o flota de autovehicule care vor asigura transportul invitatilor si juriului în cadrul festivalului european de publicitate AdPrint, desfasurat în perioada 12 – 15 februarie 2009 la Poiana Brasov. Modele precum Mercedes-Benz GLK, ML si Viano vor reprezenta masinile oficiale ale editiei aniversare AdPrint 2009, un festival care aduna, an de an, reprezentanti de succes ai publicitatii mondiale în calitate de participanti, vorbitori sau membri ai juriului. Asocierea dintre Mercedes-Benz si AdPrint continua si în acest an, când evenimentul a ajuns la cea de a zecea editie a sa, care aduce multe transformari la nivelul competitei, pentru a premia creativitatea în toate formele pe care le poate avea în print. Fiind considerata una dintre cele mai cunoscute si apreciate marci în industria mondiala de advertising, Mercedes-Benz continua sa sustina creativitatea si inovatia în unul dintre cele mai cunoscute medii de promovare: print-ul. Initiat în 1998 precum un proiect local pentru industria de publicitate româneasca, AdPrint a devenit unul dintre cele mai importante festivaluri de profil din Europa. Anul acesta, weekend-ul AdPrint din 13 – 15 februarie se va muta din Brasov la Poiana Brasov. Astfel, seminariile sustinute de Sue Anderson (Creative Director, Wieden + Kennedy Amsterdam), Jan Leube (Chief Creative Officer, BBDO Berlin), Patrick Collister (Founder, Creative Matters) si Mauricio Alarcon (Executive Creative Director, S,C,P,F,… Barcelona), expozitia cu toate lucrarile din competitie, festivitatea de premiere si petrecerile AdPrint se vor desfasura în Poiana Brasov.