Mercedes Benz Vito noile taxiuri londoneze

• Factorii de decizie: caracterul economic si dotarile tehnice • Peste 120 de autovehicule ruleaza deja pe strazi • 500 de autovehicule vor rula pâna la sfârsitul anului Stuttgart – Autovehiculele care urmeaza sa fie folosite pe post de taxiuri în Londra trebuie sa respecte anumite standarde, ce vizeaza în primul rând diametrul de bracaj. În mod obisnuit un taxi londonez trebuie sa aiba un diametru de bracaj mai mic de 7,62 m între borduri si 8,535 m între doi pereti paraleli. Pâna în acest moment, aceste standarde au fost întrunite doar de TX4 sau ’Black Cab’. Compania One80 a conceput un sistem de directie a puntii spate pentru Vito, care îi permite sa îndeplineasca toate aceste cerinte, transformându-l în singurul competitor pentru TX4. Mercedes-Benz Vito a reusit sa se pozitioneze în fata concurentei reprezentata de autovehicule cu capacitate mare, datorita dotarilor tehnice excelente. De asemenea, sistemul sau de directie pentru puntea spate asigura o stabilitate mai buna, mult mai potrivita pentru un diametru de bracaj mic. Varianta “compacta” ofera atât dimensiuni exterioare reduse, cât si un interior generos, care permite accesul si spatiul necesar pentru un scaun cu rotile. Motorul diesel de ultima generatie asigura un consum redus de combustibil si emisii poluante reduse . Cele aproximativ 21.000 de Black Cabs care ruleaza în prezent pe strazile Londrei sunt pentru prima data puse în fata unui competitor. Imaginea traficului londonez a început sa sufere usoare schimbari prin introducerea a 120 de taxiuri Vito. Aproximativ 500 de taxiuri Vito vor deservi Londra pâna la sfârsitul anului.