Mercedes-Benz Unimog a obtinut titlul de vehiculul off-road al anului 2013

Mercedes-Benz Unimog a obtinut titlul de vehiculul off-road al anului 2013Premiile Off Road: Mercedes-Benz Unimog a obtinut titlul de vehiculul off-road al anului 2013• Cititorii revistei „Off Road” au votat Unimog ca fiind cel mai bun vehicul off-road al anului, în categoria “Vehicule Speciale”• Unimog a iesit primul în top, cu un procent impresionant de 31.1% de voturi din partea cititorilor• Unimog are un nou design si este pregatit pentru viitor, datorita standardelor de emisii Euro VIPentru a noua oara, cititorii revistei „Off Road” au votat Mercedes-Benz Unimog ca fiind cel mai bun vehicul off-road al anului, la categoria „Vehicule speciale”. Votul pentru categoria „Vehiculul off-road al anului 2013” a acoperit 13 categorii de vehicule off-road, de la 53 de producatori. Peste 74.000 de voturi au fost înregistrate pentru 125 de vehicule. Unimog a obtinut primul loc la categoria de vehicule speciale cu un remarcabil procent de 31,1% din voturile cititorilor. Seria Unimog are un design complet nou în 2013Dupa o perioada de productie de zece ani, noul model Unimog a fost prezentat în 2013 cu un interior si un exterior complet schimbate. Modelele de transport de la U 216, U 423 la U 530, precum Unimog extreme off-roader U 4023 si U 5023 sunt echipate cu motoare Euro VI moderne, oferind puteri de pâna la 220 kW (299 cp), în cazul U 530, si 170 kW (231 CP) pentru U 5023. Prima cifra din denumirea modelului indica dimensiunea (de exemplu, 4 corespunde modelului anterior Unimog U 400), iar urmatoarele doua cifre indica primele doua cifre hp, de exemplu 23 pentru 230 CP.Clasicul Unimog extreme off-roader Cabina modelului Unimog extreme off-road este clasica, definind aspectul Unimog din 1974. Inginerii dezvoltatori au fost însarcinati cu montarea tehnologiei Euro VI sub aceasta cabina. Succesul lor a constat în montarea motorului cu un metru mai în spate, în partea de jos a cabinei. Astfel, lungimea noii cabine a crescut cu 120 de milimetri si este usor ridicata în comparatie cu modelul anterior. „Tirecontrol Plus”, sistemul de control al presiunii în pneuri, a fost complet reproiectat. Presiunea anvelopelor poate fi acum pre-selectata simplu din afisaj, cu ajutorul programelor „Road”, „Sand” si „Rough road”. La exterior, grila radiatorului proiectata sa arate dinamic si noua bara de protectie cu lumini inovatoare demonstreaza, de la prima vedere, ca noua generatie Unimog este gata de lucru.Cadrul este, de asemenea, mai în spate, din cauza noii pozitii centrale a motorului si, drept urmare, centrul de greutate al vehiculului este mai jos, îmbunatatind astfel calitatile de operare în timpul functionarii off-road.Aceste modele, dotate cu un parbriz mare pentru o vedere mai clara a plugului de zapada în timpul iernii si a masinii de cosit în timpul verii, au beneficiat de un design complet nou al cabinei, cu un bord nou de instrumente, noi sisteme hidraulice de lucru si de putere si o unitate noua de tractiune sinergetica care permite soferului sa comuteze între transmisia manuala si transmisia hidrostatica în timpul condusului.