Mercedes Benz Romania prezinta noul website
• Un vizual mai emotional si o experienta de brand multimedia • Folosirea noilor tehnologii web Mercedes-Benz România si-a relansat website-ul (www.mercedes-benz.ro) cu un nou design, ce pune accent pe un vizual mai emotional, dezvolta o experienta de brand puternica si asigura un acces mult mai facil la toate informatiile despre produsele, serviciile si reteaua Centrelor Autorizate de Vânzari si Service Mercedes-Benz. Aceasta evolutie vine si ca o urmare fireasca a expansiunii internetului si comunicarii digitale. Numarul vizitatorilor site-ului Mercedes-Benz este în continua crestere. În ultimele 12 luni, site-ul a înregistrat peste 700.000 de vizite, peste 1.000.000 de pagini fiind accesate lunar. Gratie noului design al website-ului si cu ajutorul obiectelor multimedia, se pot exprima mult mai detaliat tematicile propuse. Astfel, vizitatorii site-ului pot trai experienta autentica a brand-ului Mercedes-Benz, aceea a unui brand premium prin excelenta. În ultimii ani, internetul s-a transformat într-unul din cele mai importante medii de vânzare din industria automobilelor. Noul site Mercedes-Benz se concentreaza mai mult pe procesul de vânzare si astfel informatiile prezentate sunt mult mai accesibile clientilor. Design-ul website-ului Mercedes s-a aliniat noii identitati vizuale a brand-ului si a strategiei de brand. Noile tehnologii, care permit o conectare mai rapida la internet, au facut posibila utilizarea unor imagini la o rezolutie mai mare. Tehnologiile web de ultima ora vor fi utilizate si la construirea noului configurator auto. Website-ul ofera informatii actualizate permanent, usor accesibile în design-ul Mercedes-Benz, iar navigarea este foarte intuitiva. Noul site Mercedes-Benz pune la dispozitie sute de pagini cu informatii despre autoturismele, serviciile, traditia si istoria Mercedes-Benz. Asa cum Mercedes-Benz impune permanent standarde în industria auto, si noul site Mercedes-Benz îsi propune sa devina un trendsetter în categoria site-urilor industriei auto, nu doar pentru România, dar si pentru întreaga Europa. Site-ul Mercedes-Benz România este al saptelea site Mercedes-Benz din lume dezvoltat conform noii identitati vizuale, fiind totodata primul site conceput într-o alta limba, alta decât engleza sau germana. Dezvoltarea site-ului va continua cu lansarea noilor sectiuni dedicate autovehiculelor comerciale usoare, autobuze si autocare, precum si lansarea noului configurator catre sfârsitul anului. Ca parte a strategiei de comunicare digitala, Mercedes-Benz utilizeaza din ce în ce mai mult platforme inovative de comunicare online, cum ar fi Mercedes-Benz TV.