Mercedes Benz Romania premiaza performanta partenerilor
Mercedes Benz Romania premiaza performanta partenerilorRecunoasterea excelentei în serviciile After-Sales: Mercedes-Benz România premiaza performanta partenerilor• Cultivarea si recunoasterea performantei serviciilor After-Sales: o prioritate pentru Mercedes-Benz România• “Premiul de Excelenta în Servicii After-Sales” si „Diploma de Excelenta în Servicii After-Sales” – acordate de Mercedes-Benz România Centrelor Autorizate de Service• Orientare catre client: 125 de ani de inovatie, calitate si standarde remarcabile Bucuresti – La finalul anului 2010, Mercedes Benz Romania a recunoscut si premiat excelenta în ceea ce priveste calitatea remarcabila a serviciilor After-Sales în reteau de Centre Autorizate de Service. Astfel, primele cinci centre: Aliat Târgu- Mures, Autoklass Bucuresti Sud, SF Tex Galati, ATP Exodus Baia-Mare si Auto Schunn Arad au fost distinse cu „Premiul de Excelenta în Servicii After-Sales” si „Diploma de Excelenta în Servicii After-Sales” pentru anul 2010 în baza rezultatelor obtinute de catre partenerii Mercedes-Benz la mystery shopping, chestionarelor CSI si îndeplinirea standardelor de calitate.Festivitatea de premiere a avut loc în cadrul unui eveniment dedicat exclusiv retelei Mercedes-Benz România, premiile fiind înmânate de catre Michael Grewe, CEO si Presedinte Mercedes-Benz România si Philipp Hagenburger, After-Sales Manager Mercedes-Benz România.Serviciile After-Sales au la baza cultivarea continua a performantei si calitatii produselor originale Mercedes-Benz, pregatirea ireprosabila a personalului, orientarea catre client, dar si 125 de ani de inovatii din momentul în care visul lui Karl Benz a devenit realitate: acela de a crea primul automobil din lume.,,Motto-ul The best or nothing a ghidat de peste 100 de ani munca, aspiratiile si rezultatele celor care stau în spatele marcii Mercedes-Benz. În acest sens, activitatile de After-Sales nu fac exceptie: performantele si calitatea serviciilor desfasurate de Centrele Autorizate au reflectat acest standard neschimbat si în 2010, prin intermediul partenerilor nostri de încredere,” a declarat Philipp Hagenburger, After-Sales Manager Mercedes-Benz România.Achizitia autovehiculelor Mercedes-Benz reprezinta doar începutul relatiei dintre marca germana si client. Astfel, în 2010 responsabilitatea fata de posesorii Mercedes-Benz si comunitate, excelenta serviciilor si ofertele competitive au trasat linia activitatii de After-Sales. Campanii precum testul gratuit de lumini pentru toate autovehiculele Mercedes-Benz, ofertele de pachete de piese originale Mercedes-Benz, Pachetul de revizii si Garantia extinsa sau sezonul WOW propus prin intermediul noilor anvelope si roti complete au reprezentat programe special create pentru clientii români de Mercedes-Benz.