top banci online straine

Mazda6 completata cu motorizarea diesel

img
Home / Stiri si noutati auto / Mazda6 completata cu motorizarea diesel

Bucuresti, 19 februarie 2008 – Constructorul japonez anunta lansarea versiunilor hatchback si sport combi, precum si a motorizarii diesel pentru noua Mazda6. Cele doua noi modele de caroserie vor fi comercializate în România la preturi cu toate taxele incluse începând de la 20.490 Euro pentru varianta hatchback si 21.290 Euro pentru varianta sport combi. Noua Mazda6 echipata cu motor diesel va putea fi achizitionata la un pret începând de la 22.190 Euro. La fel ca si la versiunea sedan, dimensiunile celor doua noi variante de caroserie sunt mai mari. Unul dintre efectele acestei cresteri se regaseste la interior, unde pasagerii beneficiaza de mai mult spatiu. Pasagerii din spate au cu 20 mm mai mult loc pentru picioare si cu 9 mm mai mult pentru umeri. Desi a crescut ca volum, noua Mazda6 este mai usoara cu pâna la 35 kg, comparativ cu versiunea anterioara, urmând trend-ul impus de modelul de clasa mica Mazda2. Nu doar pasagerii au mai mult loc în noul model Mazda ci si spatiul destinat bagajelor a crescut. Deschiderea de 1066 mm a portbagajului pentru versiunea sport combi este una dintre cele mai bune din segment. Acest rezultat a fost favorizat de dezvoltarea unui haion automat Karakuri. Acesta este confectionat dintr-un material textil pliabil fiind actionat automat la deschiderea si închiderea usii portbagajului. Sistemul a fost inspirat partial de traditionala arta japoneza Origami. Design-ul sportiv al celor doua variante de caroserie este confirmat de valorile coeficientului de rezistenta la înaintare – 0,27 pentru hatchback si 0,28 pentru sport combi. Sportivitatea si eleganta liniilor caroseriei sunt completate de confortul interior si de ergonomia elementelor ce alcatuiesc plansa de bord. Unghiul de înclinatie al volanului a fost redus, iar schimbatorul de viteze a fost plasat mai aproape de sofer. Noile versiuni beneficiaza de sistemul Cross-Functional Network (CF-Net), care permite controlul functiilor computerului de bord, al sistemului Bluetooth® (optional), al sistemului audio si al sistemului de aer conditionat prin intermediul unor comenzi plasate pe volan. Optional, noua Mazda6 poate fi echipata cu sistem audio Bose® (8 difuzoare si amplificator digital), port auxiliar pentru dispozitive portabile, sistem de navigatie cu touch screen si comanda vocala si sistem de acces si pornire fara cheie. Gama de propulsoare pe benzina – 1,8l, 2l si 2,5l – oferite în prezent de constructorul nipon este completata de un motor common-rail turbo diesel de 2l, care dezvolta 140 CP si un cuplu maxim de 330 Nm. Motorul diesel a fost îmbunatatit si este mai economic, înregistrând un consum de combustibil combinat de 5,6l/100km, mai putin cu 6,7% fata de versiunea anterioara. Ca urmare a îmbunatatirilor realizate de inginerii Mazda, noul motor prezinta si un nivel redus al emisiilor de noxe (NOx). Siguranta noii Mazda6 este asigurata de cea mai noua tehnologie. Standard, toate versiunile sunt echipate cu sase airbag-uri (doua frontale si doua laterale pentru pasagerii din fata, precum si doua airbag-uri cortina). De asemenea, sistemul de siguranta activa include ABS, distributia electronica a frânarii (EBD), controlul dinamic al stabilitatii (DSC), controlul electronic al tractiunii (TCS) si asistenta la frânare. Optional noua Mazda6 poate fi echipata cu faruri cu xenon, cu sistemul Adaptive Front Lighting System (AFS), cu senzori de monitorizare a presiunii din pneuri si cu senzori de parcare. În structura caroseriei a fost utilizat cu pâna la 7% mai mult otel cu duritate ridicata, iar pentru protectia pietonilor în caz de impact bara frontala a fost umpluta cu o spuma speciala. Motorizarea diesel va fi disponibila în România începând cu primul trimestru din 2008 si va reprezenta 80% din obiectivul de vânzari – 400 de unitati – al noii Mazda6. Conform previziunilor companiei, evolutia cotei de piata în segmentul de clasa medie va fi crescatoare, contrar trend-ului descendent al cotei de piata pentru segmentul D. Desi volumul de vânzari pentru modelele de clasa medie se afla în crestere, cota de piata din totalul vânzarilor de automobile de import din România se afla în scadere.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *