Mazda6 a castigat premiul AUTO BILD Design Award 2013 in Europa

Mazda6 a castigat premiul AUTO BILD Design Award 2013 in Europa• Aproximativ 200.000 de cititori din 15 tari au fost impresionati de linia de design KODO• Mazda6 este cel mai atragator model din categoria „medie si mare”• Acesta este cel de-al doilea premiu de design consecutiv dupa Mazda CX-5Voturile cititorilor AUTO BILD au transmis un mesaj clar. Masina din clasa “medie si mare” cu cel mai atractiv design este noua Mazda6. Aproximativ 200.000 de cititori ai revistei AUTO BILD din 15 tari au ales autoturismele din diferite segmente din Europa care arata cel mai bine. Cu un procent de 23,1% din toate voturile, Mazda6 a devansat Maserati Quattroporte (19.1 procente) si Mercedes E-Class (13.1 procente) în cursa pentru AUTO BILD Design Award 2013.Constructorul japonez câstiga pentru a doua oara consecutiv un premiu în Europa pentru unul dintre modelele sale, anul trecut Mazda CX-5 adjudecându-si premiul de design pentru categoria “SUV, Van and All-Wheel”. La fel ca si în cazul Mazda6, vehiculul a fost creat folosind noua linie de design “Kodo- Sufletul miscarii”, care combina miscarea cu frumusetea si puterea naturii. Faptul ca acest design este popular aproape în rândul tuturor care vin în contact cu el a fost demonstrat când a primit renumitul premiu international red dot design 2013.KODO în forma cea mai puraDesignul Mazda6 reprezinta KODO în forma cea mai clara. Atât sedanul, cât si varianta combi, aduc laolalta calitati cum sunt usurinta miscarii si functionalitatea. Linii puternice ale caroseriei determina diferite efecte de culoare în functie de felul cum lumina cade pe masina, mai ales atunci când este vorba de noua culoare Soul Red Metallic. Silueta autoturismului este caracterizata de habitaclul pozitionat mult spre posterior si de pasaje proeminente ale rotilor, care se ridica pentru anvelope de mari dimensiuni, care pot ajunge pâna la 19 inci. Partea frontala a masinii are noua grila Mazda si elemente dinamice pentru iluminare pe parcursul zilei, disponibile gratie utilizarii în premiera a LED-urilor. În partea din spate a masinii design-ul în forma de aripa al stopurilor reda aceeasi forma a farurilor. O muchie continua linia cromata spre laterale întregind aspectul dinamic al autovehiculului.Armonie ca principal motiv al design-ului – rezultatul este consumul de combustibil remarcabilPrincipalul motiv al noii Mazda6 este armonia între design-ul exterior si interior, între forma dinamica a caroseriei si interiorul spatios si între puterea generata si eficienta exemplara. Ca ultim pas în evolutia programului Mazda Sustainable Zoom-Zoom pentru dezvoltarea de vehicule ecologice Mazda6 obtine cele mai bune valori pentru consumul de combustibil si emisii datorita tehnologiilor inovatoare SKYACTIV.
Consumul de combustibil pentru sedanul de 4,87 de metri, echipat cu motorizarea SKYACTIV-D diesel biturbo de 2.2 litri si 150 CP, cu sistemul i-ELOOP de frânare regenerativa, este de doar 3,9l la 100 km (combinat), care determina un nivel al emisiilor de CO2 de 104 g/km, unul dintre cele mai bune din segment. Dieselul cu un nivel de compresie extrem de scazut (doar 14:1) este disponibil si într-o versiune de 175 CP.O premiera pentru Mazda6 este motorul pe benzina SKYACTIV-G de 2.5l cu injectie directa care produce 192 CP. Modelul poate fi echipat si cu un motor cu compresie ridicata SKYACTIV-G de 2l, care dezvolta cu usurinta energie în conditiile unui consum foarte redus. Spre exemplu, motorul de 2l si 145 CP consuma doar 5.5l/100 km (combinat) si genereaza un nivel de emisii CO2 de 129 g/km.