Mazda se apropie de un nou record in Romania
Bucuresti, 3 septembrie 2008 – În curând, pentru prima data în România, Mazda va înregistra 2.000 de unitati vândute într-un an, acest volum urmând sa fie depasit în septembrie. Aceasta performanta a fost posibila prin investitiile constante în cresterea si dezvoltarea brand-ului Mazda pe piata autohtona. Cumulat, în intervalul ianuarie – august, Mazda a comercializat 1.742 de vehicule, de aproximativ patru ori mai mult (+308%) decât în aceeasi perioada a anului trecut. Cel mai bine vândut model a fost Mazda3, cu 608 unitati, urmat de Mazda2 (cu 482 de unitati), Mazda6 (cu 297 de unitati) si CX-7 (cu 250 de unitati). În august, Mazda a vândut 184 de autovehicule – un plus de 148% fata de anul precedent. Conform aprecierilor companiei, brand-ul Mazda este perceput într-o masura din ce în ce mai mare ca fiind unul premium, o treime din întregul volum de vânzari provenind deja din modele cu preturi peste 20.000 Euro. În paralel, reteaua de distributie îsi sporeste permanent calitatea si îsi extinde aria de acoperire.