Mazda sarbatoreste 10 ani de la lansarea Carnetului Digital de Service
Mazda sarbatoreste 10 ani de la lansarea Carnetului Digital de Service • Mazda a fost printre primii constructori care au introdus, înca din 2005, sistemul de înregistrare a reviziilor în format digital pe piata europeana• Sistemul ofera un istoric autentic de service, crescând astfel valoarea de revânzare a masinii Mazda aniverseaza un moment important pentru clientii europeni la 10 ani de la lansarea Carnetului Digital de Service (DSR). Initial oferit în 2005 pentru Mazda5 si MX-5, DSR a fost primul sistem de acest gen din Europa care a oferit gratuit un istoric transparent si autentic al reviziilor pentru fiecare Mazda vânduta în Europa. Mai mult de 9 milioane de revizii au fost înregistrate pâna în prezent.”Carnetul Digital de Service a revolutionat modul în care este urmarit istoricul de service al fiecarei Mazda”, spune Jorgen Olesen, Vicepresedinte Logistica & Customer Service la Mazda Motor Europe. „Acesta a înlocuit carnetul de service din torpedou, pastrând în schimb toate înregistrarile pe un server central securizat. Întreaga istorie de service a vehiculului, inclusiv kilometraj, asistenta rutiera si datele de garantie, sunt disponibile la cerere la oricare dintre agentii nostri de service autorizati din Europa. Falsificarea si pierderea carnetului de service sunt de domeniul trecutului.”Pe lânga asigurarea faptului ca înregistrarile reviziilor nu dispar, DSR ajuta la protejarea împotriva manipularii kilometrajului, o problema deseori întâlnita în piata auto a masinilor second hand. Totodata, sistemul creste valoarea de revânzare, deoarece o masina folosita vine cu o documentatie oficiala si credibila a istoricului sau, care certifica faptul ca întretinerea si reparatiile au îndeplinit standardele ridicate ale Mazda. Potrivit unui studiu efectuat de compania ICM Research în Marea Britanie, o situatie completa a serviciilor de revizie poate creste valoarea de revânzare a unui vehicul cu pâna la 26%. Mai mult, unul din trei cumparatori de autoturisme second hand nu ar lua în considerare un vehicul care nu are un istoric complet de service.Extins rapid în 2006 pentru a include toate noile modele Mazda, DSR acopera mai mult de 4 milioane de autovehicule produse pentru Europa.Jorgen Olesen: „Ne straduim sa oferim o experienta de servicii superioare clientilor nostri. Prin urmare, am lansat un alt element cheie pentru îmbunatatirea sistemului DSR care permite tehnicienilor Mazda sa înregistreze online prin intermediul tabletelor sau smartphone-urilor rezultatele unei revizii sau verificari a starii vehicului. În plus, tehnicianul poate adauga fotografii ale zonelor care necesita reparatii si astfel sa ofere cel mai înalt nivel de transparenta si încredere pentru clientii nostri.”