Mazda raporteaza record de vanzari in luna mai
Bucuresti, 4 iunie 2008 – Mazda continua sa înregistreze rezultate record la vânzari în România. Dupa numai cinci luni de la începutul anului, Mazda a atins volumul de vânzari realizat pe întreg parcursul anului 2007, respectiv peste 1000 de unitati. În perioada ianuarie – mai 2008, Mazda a vândut în România 1.109 vehicule. Aceasta performanta reprezinta o crestere de 397% fata de aceeasi perioada a anului anterior. Cele mai bine vândute modele în primele cinci luni ale anului au fost Mazda3 (374 unitati), Mazda2 (352 de unitati), Mazda CX-7 (158 de unitati) si Mazda6 (154 unitati). În cursul lunii mai, Mazda a vândut în Romania 216 unitati, cu 213% mai mult decât în perioada similara a anului 2007. Cel mai dorit model a fost Mazda2, detinatoarea titlului «World Car of the Year 2008», cu 70 de unitati comercializate, urmata de Mazda3, cu 59 de unitati vândute. “În acest context, am revizuit obiectivul de vânzari stabilit pentru 2008, de la 2000 la 2500 de unitati”, a anuntat Cristian Rigu, Country Manager Mazda în România. Mazda se dezvolta în România si în ceea ce priveste serviciile acordate clientilor. “Arian Motors a deschis recent un showroom in Brasov, care impune standardele de calitate Mazda, dovedind orientarea catre client a brand-ului nipon”, a completat Rigu. În acelasi timp, Mazda continua sa atraga si recunoasterea expertilor de pe piata auto din România. Astfel, Mazda CX-7 a fost desemnat “Cel mai 4×4 SUV” al editiei 2008 a competitiei organizate de DV Automedia.