Mazda lanseaza primul spot 3D auto din Romania
Mazda lanseaza primul spot 3D auto din Romania
Bucuresti, 3 iunie 2010 – Mazda continua inovatiile în comunicare si lanseaza începând cu aceasta luna primul spot 3D auto din România, ce va fi difuzat în Sala Mazda amenajata în Cinema City Cotroceni din AFI Palace Cotroceni MegaFun. Spotul, având o durata de 30 de secunde, a fost dezvoltat în Germania si prezinta noua Mazda3, cel mai popular model din gama.
Spotul 3D Mazda3 va fi difuzat înaintea tuturor filmelor care vor fi vizionate în format 3D în Sala Mazda. Productia cinematografica alaturi de care a fost prima data difuzat clipul publicitar este „Calatorie în Africa”.
Compacta Mazda3 este cel mai bine vândut model al constructorului japonez, cu peste 2.000.000 de unitati comercializate de la lansarea primei generatii. Noua Mazda3, lansata anul trecut este deja apreciata la nivel global, primind 23 de premii. În România modelul beneficiaza de o oferta speciala valabila pâna la 30 iunie.
Sala Mazda din cadrul Cinema City Cotroceni a fost inaugurata în luna decembrie a anului trecut si este primul proiect de comunicare de o asemenea amploare a unui brand auto din România. Sala are o capacitate de 216 locuri si este personalizata atât la interior prin pozitionarea logo-ului Mazda pe pereti si pe tetierele scaunelor, cât si în zona de acces a cinematografului si la intrarea în sala.