top banci online straine

Mazda isi extinde planurile privind comercializarea flotelor in Europa

img
Home / Stiri si noutati auto / Mazda isi extinde planurile privind comercializarea flotelor in Europa

Mazda isi extinde planurile privind comercializarea flotelor in Europa
• Simon Monks a fost numit Manager al departamentului Vanzari Internationale Corporate• Mazda mizeaza pe câstigarea cotei de piata pe segmentul flotelor prin implementarea  modelului “cost total de întretinere” • Orientarea Mazda spre modele cu emisii reduse si fiabile reprezinta un factor de atractie pentru sectorul companiilor
Bucuresti, 8 iunie 2010 – Mazda îsi extinde orientarea la nivel european asupra flotelor, având ca obiectiv câstigarea de cota de piata si cresterea penetrarii în sectorul corporate în mai multe piete din Europa.
Simon Monks, cu o experienta de peste 12 ani în vânzarile de flote si servicii post-vânzare, în Marea Britanie si în diferite piete europene, s-a alaturat echipei de operatiuni de flote de la Mazda Europa în calitate de manager responsabil de vânzarile corporate internationale, urmând ca un al doilea manager similar sa fie numit în scurt timp.
În anul financiar încheiat la 31 martie 2010, Mazda Motor Europa a vândut 239.000 de unitati în Europa, dintr-un total de 1,193 milioane la nivel global. Cu toate acestea, vânzarile de flote au reprezentat mai putin de 15% din volumul comercializat în Europa.
Aproximativ jumatate din vânzarile de flote Mazda în Europa au avut loc în Marea Britanie si în Olanda, unde compania a înregistrat o crestere a numarului de unitati vândute prin flote cu 20.000 de autovehicule, comparativ cu anul anterior. Evolutia s-a datorat orientarii asupra sectorului de leasing si companiilor puternice care utilizeaza flote.
La baza strategiei folosite se afla gama de modele în frunte cu Mazda6 si Mazda3, alaturi de Mazda2, Mazda5, CX-7 si modelul icoana MX-5, acestea câstigând numeroase premii pentru atractivitate, fiabilitate, costurile reduse de întretinere si, în multe cazuri, valori reziduale foarte scazute.
Simon Monks, care se afla în subordinea lui James Hopkins, Director al departamentului de operatiuni de flote în Europa, a declarat “Pe teritoriul Europei lucram pentru a populariza gradul de atractivitate al Mazda în ochii celor care conduc masini de companie si pentru a-i face totodata constienti pe factorii de decizie, de nivelul de competitivitate al costurilor totale de întretinere si al valorilor reziduale, comparativ cu al modelelor rivale. Mazda are o imagine puternica în mai multe tari, însa cu precadere în Austria si Elvetia, si trebuie sa folosim acest lucru pentru a încuraja managerii de flote si pe cei care conduc msini de companie sa încerce toata gama noastra de modele.”
Multe companii multi-nationale construiesc politicile masinilor de companie plecând de la emisiile de CO2 chiar si în tari precum Germania, unde, spre deosebire de Belgia, Olanda si Marea Britanie, nu exista o legatura directa între regimul taxelor rutiere si emisii.
Mazda Motor Europa deruleaza în prezent, la nivel european, parteneriate cu un numar mare de companii de leasing si de management de flote printre care se numara: ALD Automotive, Arval, ING Car Lease si LeasePlan. Printre companiile care utilizeaza flote Mazda se regasesc Bosch, GE si Siemens.
În timp ce atentia este orientata în special în piete cheie precum Belgia, Franta, Germania, Italia, Olanda, Spania si Marea Britanie, Mazda Motor Europa furnizeaza vehicule pentru flote si în alte state europene: Austria, Cehia, Danemarca, Norvegia, Polonia, Portugalia, Suedia si Elvetia.
Domnul Hopkins a declarat “Faptul ca gestionam în prezent o retea prin intermediul careia furnizam vehicule în 24 de pietete europene indica in mod clar capacitatea noastra.”
Filosofia echipei este sa “gândeasca global si sa actioneze local”. Ofertele si contractele sunt gestionate la nivel central, însa autovehiculele sunt livrate la nivel national departamentul fiecarei tari formând relatii la nivel local.
Practic toate companiile nationale Mazda sunt subsidiare ale Mazda Motor Europa, neavând autonomie, contrar practicii multora dintre constructorii concurenti. Domnul Hopkins a adaugat “Acesta este un avantaj major când coordonam tranzactii la nivel european. Suntem o singura companie Mazda lucrând în beneficiul fiecaruia dintre clientii nostri.”
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *