Mazda depaseste deja volumul de vanzari realizat in 2007
Bucuresti, 6 mai 2008 – În luna aprilie Mazda a comercializat în România 267 de vehicule, înregistrând o crestere de 368% fata de aceeasi perioada din 2007. Cel mai bine vândut model a fost Mazda2, cu 137 de unitati, urmat de Mazda6 si Mazda3 cu câte 39 de unitati fiecare si de SUV-ul CX-7 cu 36 de unitati. Cumulat, în perioada ianuarie-aprilie reteaua de vânzari compusa din noua dealeri a comercializat 893 de autovehicule. Aceasta performanta reprezinta o crestere de 480% fata de aceeasi perioada a anului anterior. Pentru primele patru luni din 2008, cele mai bine vândute modele au fost Mazda3 (cu 315 unitati), Mazda2 (cu 282 de unitati), Mazda CX-7 (cu 125 de unitati) si Mazda6 (cu 106 unitati). “În cursul lunii mai, Mazda va depasi deja volumul de vânzari realizat în 2007” declara Cristian Rigu, Country Manager Mazda România. Acest lucru va fi posibil si datorita suplimentarii stocului de Mazda6 si Mazda CX-7 pentru lunile mai si iunie. Decizia a fost luata pentru a satisface cererea mare pentru aceste modele. Un alt element al dezvoltarii Mazda în România este reprezentat de extinderea constanta a retelei de distributie. În luna mai se vor deschide trei noi show room-uri. Dealerul Arian Motors va inaugura un nou centru cu o suprafata de 500 mp în Brasov iar alti doi parteneri îsi vor începe activitatea în Galati si în Bacau. “Având în vedere cererea ridicata, performantele echipei Mazda si ale retelei de vânzari, este posibil sa depasim obiectivul actual, fixat pentru 2008 la 2.000 de unitati”, a mentionat Cristian Rigu. “Este posibila comercializarea unui volum de 2.500 de unitati daca va fi asigurat un stoc mai mare de autovehicule. Cred ca România va beneficia de sustinerea necesara din partea Mazda Motor Corporation – chiar daca disponibilitatea modelelor Mazda este redusa în toata Europa.”