top banci online straine

Mazda a lansat concursul Zoom Zoom

img
Home / Stiri si noutati auto / Mazda a lansat concursul Zoom Zoom

Bucuresti, 19 mai 2008 – Mazda a lansat în România competitia “Zoom-Zoom – surprinde-i spiritul!”. Concursul se desfasoara în perioada 17 mai – 24 iulie pe YouTube si se adreseaza tuturor celor cu vârsta peste 18 ani, care împartasesc spiritul brand-ului Mazda. Platforma “Zoom-Zoom”, lansata de Mazda în 2002, exprima placerea miscarii experimentata în copilarie si reprezinta filosofia care sta la baza modelelor produse în ultimii sase ani. Concursul consta în realizarea, prin mijloace video aflate la îndemâna (camera foto/video sau telefon mobil) a unor scurte filme care sa surprinda, în mod cât mai creativ, filosofia „Zoom-Zoom” si a brand-ului Mazda. Filmele trebuie sa ilustreze atribute ce se regasesc la fiecare model Mazda – distractie, sportivitate, dinamism, placerea de a conduce – si, în acelasi timp, sa exprime un spirit tânar, imaginativ si nonconformist, o atitudine libera de tipare si bariere. “Prin acest concurs dorim sa-i provocam atât pe fanii Mazda din România, cât si pe toti ceilalti pasionati ai autoturismului care au spirit de competitie si care, desi adulti, stiu sa se bucure si sa traiasca aventura la fel ca în copilarie. Într-o lume prea serioasa si prea grabita, vrem sa stimulam autenticitatea, inventivitatea, joaca, vrem sa reamintim ca uneori este bine sa «dai în mintea copiilor»!”, a explicat Cristian Rigu, Country Manager Mazda în România. Pentru o accesibilitate cât mai mare, concursul foloseste platforma YouTube, unde vor fi încarcate si votate filmele realizate de catre participanti. Înscrierea în concurs se face în cadrul sectiunii special create pe site-ul www.mazda.ro, unde sunt de asemenea disponibile regulamentul si mecanismul de desfasurare ale concursului. Premierea se va realiza pe baza voturilor obtinute de catre fiecare film pe YouTube, participantii având posibilitatea sa-si promoveze creatiile înscrise în concurs, astfel încât sa adune cât mai multe voturi. Perioada de înscriere si votare se va încheia pe 18 iulie, urmând ca numele câstigatorilor sa fie facute publice pe www.mazda.ro pâna pe 24 iulie 2008. Câstigatorul locului întâi va participa, alaturi de partenerul/partenera sa, la un eveniment international de lansare Mazda, unde va trai o adevarata experienta a brand-ului japonez si a filosofiei ”Zoom-Zoom”. Premiul doi consta într-un laptop de ultima generatie MacBook Air, iar premiul trei într-o consola de jocuri Sony PlayStation 3.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *