Maxim istoric al cotei de piata Mazda
Maxim istoric al cotei de piata Mazda
Bucuresti, 1 aprilie 2010 – În pofida climatului dificil al industriei auto Mazda obtine performante notabile pe piata locala, înregistrând un maxim istoric de 2% al cotei de piata pe segmentul autovehiculelor de import în luna februarie. Totodata, cumulat pentru primele doua luni ale anului compania a obtinut o cota medie de 1,6%, cu 0,4 puncte procentuale mai mult comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. În termeni absoluti Mazda a comercializat în lunile ianuarie si februarie 100 de unitati.
„Aceasta performanta se datoreaza în mare parte gamei tinere. Unul dintre cele mai vândute modele a fost SUV-ul CX-7, în primele doua luni acesta înregistrând o cota de piata de 4,3% pe segmentul sau. Conform datelor proprii trendul vânzarilor va râmâne ascendent, în luna martie volumul de unitati îl va depasi pe cel din primele doua luni, situându-se la 127 de autovehicule”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
Mazda CX-7 facelift, cel mai nou model al gamei, echipat în premiera cu un propulsor diesel de 2,2l, poate fi achizitionat la un pret de pornire de 28.290 de Euro. Ambele motorizari, de 2,3l benzina si 2,2l diesel respecta normele Euro V si, alaturi de sistemul bazat pe AdBlue pozitioneaza CX-7 drept unul dintre cele mai eco friendly modele din segment.