top banci online straine

Marele Premiu al Ungariei de Formula 1 2013

img
Home / Stiri si noutati auto / Marele Premiu al Ungariei de Formula 1 2013

Marele Premiu al Ungariei de Formula 1 2013PERFORMANTELE PNEURILOR PIRELLI L-AU AJUTAT PE HAMILTON SA CASTIGE IN UNGARIALewis Hamilton a obtinut prima victorie cu Mercedes in Ungaria, dupa o cursa in care a oprit de trei ori la boxe. Marele Premiu al Ungariei s-a desfasurat la o temperatura ambientala de 35 grade Celsius, fiind una dintre cele mai „fierbinti” curse ale anului. Kimi Raikkonen a terminat pe locul secund, pilotul echipei Lotus oprind de doua ori, iar Sebastian Vettel pe trei, germanul consolidandu-si pozitia de lider in fata spaniolului Fernando Alonso inaintea pauzei de vara din Formula 1.Toti pilotii, cu exceptiile Sergio Perez si Jenson Button (McLaren), Mark Webber (Red Bull), Adrian Sutil (Force India), Esteban Gutierrez (Sauber) si cei doi de la Marussia au luat startul cu pneurile P Zero Galben soft, nominalizate impreuna cu cele P Zero Alb medium pentru cursa din Ungaria.Hamilton a fost primul dintre pilotii de top care a intrat la boxe pentru pneuri noi, in turul noua, si a trecut pe medium. Vettel a preluat conducerea cursei, dar doua tururi mai tarziu, cand a intrat si el la boxe a fost depasit de Hamilton.Webber – care a plecat in cursa cu pneuri de compozitie medium –  a trecut si el la conducere pana cand a oprit la boxe, tot pentru schimb pe medium, in turul 23. Button, care a plecat si el pe medium, a avut o strategie diferita schimband prima oara pe soft. Webber a fost singurul pilot care a folosit pneurile soft dupa ultima oprire, exploatand viteza superioara a acestora pe finalul cursei. Pilotul Red Bull a terminat pe patru dupa ce a plecat in cursa de pe 10, iar Button pe sapte dupa ce a plecat in cursa de pe 13.Liderul Hamilton a mai oprit in turul 31 si apoi in turul 50, pastrandu-si avantajul fata de rivalul de la Red Bull. Cel mai periculos adversar a fost insa Raikkonen, care pe final a ajuns pe doi la 10 secunde in spatele pilotului de la Mercedes. Finlandezul si cei doi piloti de la McLaren au fost singurii piloti din top 10 care au avut o strategie cu doua opriri la boxe.„Temperaturile foarte ridicate au facut ca masinile, inclusiv pneurile, sa fie supuse unui test dificil, dar ambele compozitii s-au comportat foarte bine. Am vazut strategii diferite care au dus la o cursa stransa si numeroase manevre de depasire. Lewis Hamilton si Mercedes au gestionat perfect pneurile si merita din plin aceasta victorie obtinuta din pole position. Strategia in ceea ce priveste schimbul de pneuri a fost decisiva in obtinerea acestei victorii. Felicitari si pentru Kimi Raikkonen si Lotus, care au aratat ce se poate face cu o strategie cu doua opriri la boxe si un management optim al pneurilor”, a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *