top banci online straine

Legendarul papion Chevrolet implineste 100 de ani

img
Home / Stiri si noutati auto / Legendarul papion Chevrolet implineste 100 de ani

Legendarul papion Chevrolet implineste 100 de ani Desi originea acestei embleme continua sa fie un mister, 215 milioane de autovehicule si camioane o poarta din 1913În acest an, papionul Chevrolet împlineste 100 de ani. Desi originea acestei embleme continua sa fie un mister, 215 milioane de autovehicule si camioane o poarta din 1913.În 1913, cofondatorul Chevrolet William C. Durant a lansat papionul, emblema distinctiva Chevrolet, acesta fiind amplasat în centrul partii frontale a modelelor 1914 Chevrolet H-2 Royal Mail si H-4 Baby Grand.În ultimul secol, papionul a împodobit 215 milioane de autovehicule Chevrolet, 60 de milioane dintre acestea aflându-se înca în circulatie. Un autoturism, un crossover sau un camion Chevrolet este vândut la fiecare 6,39 secunde în una dintre cele 140 de tari, iar marca a atins un record de 2,5 milioane de unitati vândute în primele sase luni ale acestui an. Centenarul papionului este sarbatorit prin lansarea de modele noi, precum sedanul compact Cruze Clean Turbo Diesel în S.U.A. si SUV-ul de mici dimensiuni Trax, disponibile pe 40 de piete internationale.„Papionul Chevrolet este faimos în întreaga lume si a devenit sinonimul ingeniozitatii americane”, a declarat Tim Mahoney, Director de Marketing al Chevrolet. „Indiferent daca tractati mii de kilograme pe teren stâncos într-un pickup Silverado sau faceti naveta într-un autovehicul electric Spark, papionul Chevrolet se va afla întotdeauna în fruntea calatoriilor dumneavoastra.”Desi papionul exista de 100 de ani, detaliile referitoare la originea sa continua sa fie incerte. Povestile din spatele acestei legende variaza de la cea care spune ca Durant a fost inspirat de designul tapetului dintr-un hotel parizian pâna la cea conform careia a vazut un anunt publicitar într-un ziar, în timp ce era în vacanta în Hot Springs, Va., S.U.A.Atât vaduva, cât si fiica lui Durant au explicatii diferite.În cartea sa din 1929, intitulata Tatal meu, Margery Durant spune ca Durant mâzgalea uneori modele de logouri pe bucati de hârtie în timpul cinei. „Cred ca, într-o seara, între supa si puiul prajit a schitat emblema folosita pe autovehiculele Chevrolet pâna în zilele noastre”, scria ea.Dar, într-un interviu acordat în 1968, vaduva lui Durant, Catherine, a declarat ca papionul îsi avea originea într-o vacanta petrecuta la Hot Springs în 1912. În timp ce citea un ziar în camera de hotel, Durant a observat un design si a exclamat: „Cred ca asta ar fi o emblema excelenta pentru Chevrolet.” Din nefericire, doamna Durant nu a detaliat niciodata natura designului sau maniera în care acesta a fost utilizat.Dar aceasta informatie l-a inspirat pe Ken Kaufmann, istoric si editor al revistei The Chevrolet Review, sa afle cât de adevarata este. În editia din 12 noiembrie 1911 a ziarului The Constitution din Atlanta, a fost publicat un anunt publicitar pentru „Coalettes”, un produs din carburant rafinat pentru foc, produs de Southern Compressed Coal Company. Logoul Coalettes, asa cum era publicat în anuntul publicitar, avea forma unui papion înclinat, foarte asemanator cu cel care avea sa devina în curând simbolul Chevrolet.Durant si sotia sa au vazut oare acelasi anunt – sau unul asemanator – în anul urmator, când se aflau la câteva state distanta spre nord. Ziarul descoperit de Kaufmann a fost publicat la doar noua zile dupa înfiintarea Chevrolet Motor Co. Papionul Chevrolet a fost publicat pentru prima oara în editia din 2 octombrie 1913 a ziarului Washington Post , alaturi de îndemnul „Cautati acest model”.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *