La multi ani Opel Insignia
Colectie de premii: modelul de top a strâns 24 de premii din 11 tari – si numaratoarea continua Poveste de succes: Best Seller în clasa sa în Europa
Rüsselsheim. Opel Insignia este la prima aniversare si are deja multe de sarbatorit. Cronicile entuziaste au început sa apara înca din momentul în care cel mai performant model al producatorului german de autovehicule a fost lansat, toamna trecuta. Acesta i-a uimit pe expertii în design, a impresionat pasionatii de tehnologie prin inovatiile încorporate si a devenit cu rapiditate un succes în rândul clientilor.
În mai putin de un an, Opel Insignia a câstigat 24 de premii si distinctii, acordate de grupuri pan-europene, de jurii compuse din experti, printre care titlul de Masina anului 2009 în Europa.
În Europa, Insignia sedan este modelul cel mai vândut în clasa sa.
Noul limbaj de design, precum si inovatiile tehnologice au fermecat în egala masura juriile si publicul.
Lansare stralucita pe piata – modelul Insignia a fost numit „Masina anului 2009”
În noiembrie 2008, un juriu international format din 59 de jurnalisti specializati din 23 de tari a decernat mult-râvnita distinctie „Masina anului în Europa”. Prin decizia luata, juriul a evidentiat rolul crucial jucat de modelul Insignia în istoria marcii Opel.
„Multi dintre membrii juriului au laudat aspectul autovehiculului si designul atractiv. Însa noul autovehicul din clasa medie ofera mult mai mult decât doar eleganta si stil”, a declarat juriul. Datorita rezultatelor extraordinare la categoriile design, siguranta, manevrabilitate si performante, modelul Insignia a depasit 37 de concurenti si a câstigat titlul.
Acesta a fost doar începutul. Noului design Opel i-au fost decernate premiu dupa premiu, inclusiv premiile „red dot” si „Auto Bild” pentru design. Lui Mark Adams, presedintele Opel Design, i-a fost decernata distinctia „DESIGNBEST 2009”.
Design expresiv, însa si tehnologie inovatoare
Doua grupuri diferite din Marea Britanie au acordat autovehiculului Insignia titlul de „Masina „executive” a anului”. Danezii au fost impresionati de sistemul Insignia ecoFLEX si de consumul sau redus de carburant, de 5,2 litri la 100 km. Varianta Sports Tourer a impresionat un juriu polonez. Acestea si alte premii evidentiaza faptul ca toate versiunile de Insignia sunt apreciate, atât ca autoturisme, cât si ca autovehicule de flota.
În acelasi timp, juriile au admirat tehnologiile de ultima generatie cu care designerii si inginerii au echipat modelul Insignia. Opel Eye, o inovatoare camera video frontala cu sistem de recunoastere a semnelor de circulatie si functie de avertizare la depasirea benzii de rulare a câstigat premiul Plus X, cea mai mare competitie europeana pentru produse tehnologice, sportive si de lifestyle. Juriul a fost atât de impresionat de camera video frontala Opel Eye, încât i-a acordat distinctia „Certificat de calitate pentru inovatie”.
Directorului Liniei de autovehicule Insignia, Andreas Haefele, i-a fost acordat, de catre Automotive News, titlul de „Eurostar 2009”, deoarece a combinat dezvoltarea produsului, designul si capacitatea de productie „pentru a face din noul Insignia un autovehicul care sa poata fura clientii concurentei.”