LANCIA DELTA RENASTE
Asteptarea a luat sfârsit pentru fanii Lancia Delta, odata cu lansarea noului segment C, de catre producatorul italian, dupa o pauza de noua ani. Modelul a fost retras în anii `90 din cauza unor probleme majore de imagine, conform Worldcarfans.com. Noua Lancia Delta este construita pe baza platformei Fiat C folosite pentru actualul Bravo, care însa a suferit unele modificari. Acestea se refera la lungimea marita dintre baza rotilor, la 2,7 metri, fata de cei 2,6 metri, cât are modelul Bravo. De asemenea, mai multe dintre motoarele prezente la Bravo se vor regasi si la Lancia Delta. Astfel masina va fi propulsata de motoarele Turbojet de1,4 litri si Multijet de 1,6 litri, care dezvolta 120 respectiv 150 de cai putere. Cei care-si doresc si mai multa putere, vor avea posibilitatea de a opta pentru propulsorul de 1,9 litri Twin Turbo MultiJet, cu 190 de cai, sau pentru cel Twin Turbo Jet de 1,8 litri si 200 CP. Ultimul dintre motoarele Lanciei Delta, care completeaza lista celor enumerate, este un Multijet de 2 litri si 165 de cai putere. Designul autoturismului apartine centrului de design italian Lancia Style Centre. Grila frontala, are un design secific, semn distinctiv al marcii. Farurile sunt agresive si au incluse un rând de LED-uri ce stau aprinse si în timpul zilei. Automobilul este o încrucisare reusita între un hatchback si un wagon (break). Becurile LED ale stopurilor completeaza aspectul sofisticat al automobilului. Conform Worldcarfans.com, pentru vopsirea masinii designerii italieni au impus folosirea unui procedeu mai complicat, care dureaza cu sase ore mai mult decât vopsirea conventionala. Dar a meritat, asa cum se poate vedea si în imagini. Preturile pe piata din în Italia sunt cuprinse între 21.500 euro si 30.700 euro.
Sursa: www.Antena3.ro