top banci online straine

In premiera mondiala la Beijing Panamera si Panamera 4

img
Home / Stiri si noutati auto / In premiera mondiala la Beijing Panamera si Panamera 4

In premiera mondiala la Beijing Panamera si Panamera 4
Stuttgart. Ca urmare a debutului de success al lui Panamera pe piata, Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, îsi extinde rapid gama de modele disponibile: începând cu mai 2010, atât Panamera cât si Panamera 4 sunt oferite ca versiuni de baza ale seriei de modele Gran Turismo de la Porsche.
Ambele modele sunt propulsate de un motor de ultima generatie de 3.6 litri V6, cu injectie directa de combustibil, care dezvolta 300 CP si un cuplu maxim de 400 Nm. Urmând traditia Porsche, Panamera îsi transmite puterea pe sosea prin rotile din spate, pe când Panamera 4 are în dotarea standard tractiunea integrala activa.
Cele doua noi variante Porsche Gran Turismo sunt exemple convingatoare ale strategiei de dezvoltare consecvente “Porsche Intelligent Performance”. Echipate cu PDK (cutia de viteze Porsche cu dublu ambreiaj) si Auto Start Stop, ambele modele consuma cu mult sub 10 litri de combustibil la 100 kilometri în New European Driving Cycle: Panamera se descurca doar cu 9.3 litri/100 kilometri iar Panamera 4 consuma în medie 9.6 litri/100 kilometri. Anvelopele “all year” de 19’’ cu rezistenta la rulaj optimizata, disponibile ca dotare optionala, reduc cifrele de consum cu înca 0.2 litri/ 100 km. Astfel Panamera atinge emisii CO2  de doar 213 g/km, iar Panamera 4, la fel de impresionant, 220 g/km. Ambele variante V6 ale lui Panamera îndeplinesc standardul de emisii strict EU5, precum si standardele LEV din SUA.
Economicitatea si performanta specifica marcii nu se exclud una pe cealalta în aceste noi V6 Gran Turismo. Din contra- combinatia ideala dintre aceste calitati se imputa constructiei usoare consecvente, cu axe, portiere, capota motor, aripi si spate fabricate fie din aluminiu, fie dintr-o combinatie între aluminiu si magneziu. În acelasi timp, motorul V6 de ultima generatie, construit la uzina de motoare Porsche din Zuffenhausen, cu un unghi al cilindrilor de 90o este cu aproximativ 30 kg mai usor decât cel de opt cilindri din Panamera S si 4S, contribuind astfel la o greutate totala redusa, de doar 1,730 kg.
Precum motoarele V8 care au trecut proba calitatii, atât Panamera cât si Panamera 4, ca Gran Turismo autentice, combina caracterul sportiv cu un standard înalt de confort si calitati ale uzului cotidian. În afara de suspensia normala pe arcuri dispo- nibila optional cu amortizoare variabile, este disponibila ca dotare optionala si suspensia pneumatica, cu volum aditional de aer. Aceasta ofera o gama foarte larga de caracteristici ale suspensiei, pornind de la un nivel de confort chiar mai ridicat, si pâna la o dinamica la volan extrem de sportiva.
Panamera si Panamera 4 si-au facut debutul mondial la Salonul Auto de la Beijing, pe 23 aprilie 2009. Ambele modele au intrat pe piata europeana în luna mai, iar din iunie sunt disponibile si pe piata din SUA.
Preturile încep de la 68,152 Euro fara TVA pentru Panamera, iar pentru Panamera 4 dotat standard cu PDK (cutie de viteze Porsche cu dublu ambreiaj) de la 75,193 Euro fara TVA.
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *