top banci online straine

In premiera mondiala Cayenne Turbo S la Salonul Auto Beijing

img
Home / Stiri si noutati auto / In premiera mondiala Cayenne Turbo S la Salonul Auto Beijing

Premiera mondiala la Salonul Auto de la Beijing Stuttgart / Beijing. Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, si-a extins cea de-a treia linie de modele prin adaugarea modelului de top Cayenne Turbo S. Turbo S, cel mai puternic model Cayenne este propulsat de un motor biturbo V8 de 4,8 litri de 550 CP (404 kW). Turbo S reprezinta raspunsul dat de Porsche cerintelor clientilor sai. Exista o cerere mare, în special pe noile piete în dezvoltare din Europa de Est si Asia, pentru SUV-uri exclusiv sportive, cu performante dinamice de top. În ciuda faptului ca Porsche a reusit sa-i ofere noului Turbo S performante si mai bune comparativ cu modelul Turbo (500 CP / 368 kW), cifrele de eficienta ale consumului pentru Turbo S sunt exact aceleasi cu cele pentru Cayenne Turbo (conform metodelor de calcul stipulate în baza noului Ciclu de Operare European – NEFZ). Din exterior, Turbo S poate fi recunoscut datorita jantelor din aliaj SportPlus de 21 de inci, precum si datorita unui sistem sportiv de evacuare a gazelor de esapament cu patru tevi de esapament din aluminiu turnat. Prizele de aer si aripile rotilor sunt vopsite în aceeasi culoare cu caroseria. Noua optiune de vopsea metalizata discreta, dar eleganta „Lava Gray” este exclusiva pentru modelul Turbo S. Toate modelele seriei Turbo S au un sasiu care beneficiaza de suspensie hidraulica, fara a mai mentiona controlul de nivel al suspensiei si de garda la sol, împreuna cu Porsche Active Suspension Management (PASM) care este combinat cu Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) si Servotronic, toate in dotare standard. Prin introducerea Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) ca optiune, Porsche îsi evidentiaza si mai mult pozitia de lider, oferind discuri de frâna ultra durabile fabricate din compus ceramic din fibra de carbon. La introducerea gamei 2009, acest disc de frâna high tech – dezvoltat initial pentru sectorul de competitii motor sport – va deveni disponibil pentru prima data într-un alt sector decât sectorul masinilor sport, adica în sectorul de elita al masinilor SUV de top. Discurile ceramice ale puntii fata au un diametru de 410 mm, în timp ce discurile din spate au un diametru de 370 mm. Decelerarea are loc prin intermediul unor etriere cu sase pistoane în fata si patru pistoane în spate. Frânele ceramice sunt disponibile ca optiune si pe alte modele Cayenne, cum ar fi Cayenne S, GTS si Turbo, pe dimensiuni de janta de cel putin 20 de inci. Calitatea ridicata a noului Cayenne de top Turbo S este evidentiata si de dotarea standard a interiorului, scaunele sport din fata cu Pachet de Memorie Confort, bancheta din spate cu contururi individuale a locurilor, usile cu insertii din aluminiu, tapiteria din piele în doua combinatii exclusive în doua culori (negru / Havana si negru / gri otel), plus un volan îmbracat în piele cu centru capitonat. Ultima generatie a sistemului Porsche Communication Management (PCM), inclusiv modulul de navigare cu hard disk, ofera o noua gama completa de functii, usor accesibile, selectabile prin intermediul unui ecran tactil. La fel ca si în cazul altor modele Cayenne, Cayenne Turbo S vine cu optiunea de comanda vocala cu recunoastere a întregului cuvânt pentru sistemul de navigatie, interfata audio universala (cu conexiune MP3), conexiune la telefonul mobil prin Bluetooth si un modul TV pentru semnale terestre analoge si digitale. Oferit ca dotare standard, sistemul audio surround BOSE®, cu 14 boxe, are o putere de 410 wati si este capabil de reproducerea datelor de pe discuri audio si discuri DVD în format surround 5.1. Performanta îmbunatatita a modelului Turbo S, comparativ cu celelalte modele Turbo, se datoreaza sistemului de evacuare modificat si îmbunatatirilor aduse sistemului de management al motorului. Pe lânga îmbunatatirile în ceea ce priveste performanta, cuplul maxim a fost marit cu 50 Nm la 750 Nm, în plaja de turatii 2250 rpm – 4500 rpm. Porsche Cayenne Turbo S poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde si poate atinge viteza maxima de 280 km/h. Turbo S va fi introdus pe piata începând cu august 2008. Pretul de baza in Romania este de 114.155 €. Date tehnice Motor V8 biturbo Alimentare injectie directa benzina (DFI) Capacitate cilindrica 4.806 cc Alezaj 96 mm Cursa 83 mm Raport compresie 10.5:1 Putere maxima 404 kW (550 CP) la 6000 rpm Cuplu maxim 750 Nm, de la 2250 rpm la 4500 rpm Cutie de viteze Automata, cu sase viteze, Tiptronic S Transmisie tractiune integrala Distributie a tractiunii integrale (Distributie de baza fata / spate) 38% : 62% Sasiu Porsche Active Suspension Management (PASM) si Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) Frane Fata: frâne cu etriere fixe tip monobloc din aluminiu cu sase pistoane Jante 10 J x 21 Anvelope 295/35 R 21 Directie Servodirectie sensibila la viteza Servotronic Masa proprie 2.355 kg (DIN) Masa totala admisa 3,080 kg Acceleratie 0 – 100 km/h în 4,8 secunde 0 – 60 mph în 4,7 secunde Viteza maxima 280 km/h (174 mph) Consum 14,9 l/100 km (combinat, per NEFZ) Emisii CO2 358 g/km (combinat) Clasa de poluare EURO 4

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *