INFINITI anunta pretul pentru versiunea diesel
INFINITI anunta pretul pentru versiunea diesel
• Mai multi kilometri si emisii reduse de CO2 de la primul model FX diesel de la Infiniti • Anuntatul motor V6 cu piezo-injectie, cu o putere de 175 kW (238 CP) si cel mai ridicat cuplu din clasa sa, 550 Nm• În esenta o masina sport, în realitate un diesel cu directie activa spate (RAS – Rear Active Steering)• Noi versiuni Premium cu toate dotarile tehnice de vârf cu care sunt obisnuiti clientii Infiniti • Sistemul de avertizarea în cazul coliziunilor cu partea frontala (FCW – Forward Collision Warning) si sistemul de prevenire a depasirii benzii (LDP – Lane Departure Prevention) sunt acum disponibile si pentru modelele destinate pie?elor Europene.• Preturi FX30d de la [57.100 Euro inclusiv TVA] – practic este acelasi cu cel al modelelor FX37 echivalente cu motorizari pe benzina • Disponibil in România începând cu luna iunie
ROLLE, Elvetia (7 mai 2010) – Infiniti FX, unul dintre crossover-ele de mari dimensiuni cu cele mai sportive performante dinamice si cu siguranta modelul cu aspectul cel mai sportiv de pe piata, este disponibil acum cu un nou motor sport sub capota. Un motor diesel. Aceasa nu este însa, singura noutata a marcii Infiniti pe piata Europeana, Odata cu acest motor diesel Infiniti introduce si doua noi sisteme de siguranta: sistemul de avertizarea în cazul coliziunilor cu partea frontala (FCW – Forward Collision Warning) si sistemul de prevenire a depasirii benzii (LDP – Lane Departure Prevention).
Bazându-se pe punctele forte ale modelului FX, modernul motor V6 de 3,0 litri creste si mai mult cuplul deja extraordinar al modelului FX, diminuând însa emisiile de CO2 si consumul de carburant, pentru a oferi beneficii reale clientilor. Noul model FX30d va fi disponivil în 4 versiuni si se va alatura modelelor FX cu motoare V6 si V8 pe benzina formând astfel începând cu 2010 o noua gama – la preturi practic identice cu modelele V6 pe benzina echivalente, .
Anuntat astazi, pretul modelului FX30d porneste de la [57.100 Euro inclusiv TVA]. Disponibil atât în varianta de lux GT si în versiuni mai sportive de tip S, modelul diesel marcheaza introducerea unor noi versiuni Premium care sa includa orice functie imaginabila în dotarile standard. Printre acestea se numara si noua tehnologie sofisticata de siguranta pentru prevenirea coliziunilor, care este disponibila pentru prima data pe toate modelele Infiniti din Europa.
Constructia moderna, ingeniozitatea aerodinamica si sistemul de tractiune integrala extrem de eficient ale modelului FX reprezinta solutiile perfecte alaturi de noul motor V6 diesel. În cifrele, consumul este unul foarte competitiv pentru clasa din care face parte ajungând în ciclu mixt la 9 l/100 km, în timp ce emisiile de CO2 scad la 238 g/km.
Cu toate acestea, modelul FX diesel ramâne în esenta o masina sport, iar acest lucru este dovedit de impresionantul cuplu de 550 Nm al noului motor, disponibil la doar 1.750 rot/min. Împreuna cu transmisia automata cu 7 trepte cu sistemul Adaptive Shift Control, motorul cu piezo-injectie propulseaza versiunea mai ecologica a modelului FX de la 0 la 100 km/h în doar 8,3 secunde. Viteza maxima posibila este de 212 km/h. Însa cu adevarat impresionanta este puterea de care da dovada varianta diesel în depasiri, datorita cuplului mai generos decât cel generat de motorul V8 pe benzina care echipeaza modelul FX50.
Caracteristicile sport ale modelului FX sunt scoase si mai mult în evidenta pe modelul FX30dS, care pune clar accentul pe placerea de a conduce. Versiunea S a modelului diesel este echipata cu jante din aliaj de 21”, scaune sport, suspensii sport si directia activa spate (RAS – Rear Active Steering). Este pentru prima data când aceasta tehnologie deosebita care faciliteaza manevrabilitatea este disponibila în gama FX pe un alt model decât „nava amiral” FX50.
Comparativ cu modelele FX pe benzina, motorul diesel care echipeaza modelul FX30d ofera capacitati exceptionale, fara a sacrifica performantele sau rafinamentul. Sistemul de evacuare a fost modificat, astfel încât sunetul aminteste cu adevarat de un motor sport. Motorul V6 este unic prin blocul realizat din fonta grafitata compactata (CGI) care combina greutatea redusa a unui bloc din aliaj cu finetea unui bloc motor din fier, fara a se recurge la masuri complicate extra-ingineresti.
Prin cei 175 kW (238 CP), acest motor se numara printre cele mai puternice motoare V6 diesel cu un singur turbocompresor. Turbocompresorul este montat în interiorul V-ului format de cilindri motorului. Acesta este pozitionat într-un unghi neobisnuit de 65 de grade pentru a garanta echilibrul si fiabilitatea si pentru a asigura totodata montarea într-un spatiu redus.
Noul model diesel este disponibil în patru versiuni, fiecare având un echivalent FX37 pe benzina într-o gama simplificata menita sa reflecte dorintele clientilor din întreaga Europa în ceea ce priveste modelele FX de vârf. Practic, schimbarea înseamna mai multe functii, mai putine optiuni la costuri suplimentare si o noua versiune Premium.
Cumparatorii modelului FX se pot orienta fie catre varianta de lux GT fie catre varianta sport S. Modelul GT pentru 2010, atât în versiunea FX30 diesel, cât si în cea FX37 pe benzina, este echipat în varianta standard cu o transmisie automata cu 7 trepte cu padele pentru schimbarea vitezelor, cu tractiune integrala, tapiterie din piele, scaune fata încalzite si racite, faruri adaptive bi-Xenon (AFS), camera pentru mersul cu spatele si senzori de parcare, scaune electrice fata (cu memorarea pozitiei scaunului soferului), volan reglabil electric pe înaltime si longitudinal, trapa de acoperis din sticla, jante de 20″ din aliaj usor, I-Key cu acces inteligent, cruise control, vopsea rezistenta la zgârieturi (Scratch Shield) si un sistem audio cu 7 difuzoare cu o magazie cu 6 CD-uri, decodor MP3, mufa Aux-In si Bluetooth pentru conectivitate mobila.
Modelul FX în varianta S intensifica senzatia de sportivitate prin scaunele fata sport, reglabile electric, amortizoarele cu controlul activ al ratei de amortizare (CDC – Continuous Damping Control), jantele de 21” din aliaj si, exclusiv pe versiunile S diesel si V8 5,0 litri benzina, directia activa spate (RAS – Rear Active Steering), care ofera un plus de stabilitate si agilitate. Pentru a distinge versiunea S, masina este dotata cu faruri cu sticla fumurie, cu prize de aer exterioare si ornamente de praguri cromate.
Noul model Premium aduce un plus atât versiunilor GT, cât si S prin functii care deseori nu se regasesc pe modelele concurente. Infiniti acorda o atentie deosebita sigurantei, astfel încât modelele FX sunt recompensate cu punctajul maxim de cinci stele la testele de impact EuroNCAP. Atât versiunile GT Premium, cât si S Premium ale modelelor FX30d si FX37 sunt echipate cu elemente cheie ale tehnologiei inovatoare a scutului de siguranta. Printre acestea se numara sistemele Intelligent Cruise Control (ICC) pentru întreaga plaja de viteza, Intelligent Brake Assist (IBA) si avertizarea în cazul coliziunilor cu partea frontala (FCW – Forward Collision Warning).
Sistemul ICC mentine o distanta sigura fata de masina din fata în timpul functionarii. Când sistemul de cruise control este oprit (cea mai mare parte a timpului pentru majoritatea soferilor), sistemele IBA si FCW sunt permanent în alerta. Acestea nu doar avertizeaza soferul cu privire la distanta insuficienta fata de vehiculul din fata, ci si pregatesc puternicul sistem de frânare cu discuri la toate rotile pentru o oprire de urgenta, în cazul în care aceasta ar fi necesara.
Un alt bonus în materie de siguranta, disponibil numai pentru modelele diesel Premium este sistemul de prevenire a depasirii benzii (LDP – Lane Departure Prevention), disponibil pentru prima data în Europa. Spre deosebire de modelele concurente care doar avertizeaza soferul când masina depaseste banda de rulare, sistemul LDP de la Infiniti avertizeaza soferul, dar ia si masuri în cazul în care avertizarea este ignorata. Sunt actionate usor frânele dintr-o parte a masinii pentru a o redirectiona în banda corecta. Sistemul LDP functioneaza doar la viteze de peste 70 km/h si este dezactivat automat în momentul actionarii semnalizatoarelor de directie. Acest sistem poate fi oprit si de sofer, daca doreste acest lucru.
Versiunile FX Premium sunt echipate si cu inovatii precum monitorul de vedere perimetrica si un sistem de navigatie prin satelit cu un hard disc de 30 GB, elementul central al platformei de informatii si divertisment Connectiviti+. Sistemul de navigatie prin satelit dispune de o functionalitate vasta si comenzi intuitive. Totodata, acesta este nu doar de patru ori mai rapid decât vechiul sistem prin DVD, ci include si o varietate larga de functii si facilitati, precum recomandarile din Ghidul Michelin si grafica 3D, care ajuta la eliminarea stresului în timpul calatoriilor si ofera un plus de divertisment.
În ceea ce priveste sistemul de sunet, modelele Premium sunt echipate cu un dispozitiv Music Box de 10 GB care poate stoca echivalentul a 300 de CD-uri si acestea mai dispun ca dotare standard de un sistem Bose® Premium Sound System, pentru a va putea bucura cu adevarat de muzica.
Lucrul neschimbat este ca modelul FX50 cu motor V8 ramâne „nava amiral” a gamei. Nu exista schimbari în ceea ce priveste specificatiile modelului pentru 2010. Practic, totul este oferit ca dotare standard, însa modelul poarta de acum numele de FX50 S Premium, pentru a reflecta noua ordine.
Preturile pentru gama completa de modele FX pentru anul 2010 sunt urmatoarele:
FX37 GT [57.000 Euro inclusiv TVA]FX30d GT [57.100 Euro inclusiv TVA]
FX37 GT Premium [62.200 Euro inclusiv TVA]FX30d GT Premium [62.800 Euro inclusiv TVA]
FX37 S [59.500 Euro inclusiv TVA]FX30d S [59.600 Euro inclusiv TVA]
FX37 S Premium [64.700 Euro inclusiv TVA]FX30d S Premium [65.300 Euro inclusiv TVA]FX50 S Premium [73.000 Euro inclusiv TVA]
Gama completa de modele Infiniti FX pe benzina si diesel va fi disponibila în centrele Infiniti începând cu luna iunie.