IN APRILIE VANZARILE SKODA AU CRESCUT CU DOUAZECI DE PROCENTE
În luna aprilie, vânzarile companiei Škoda Auto au crescut în toate regiunile în care marca ceha este reprezentata. Totalul vânzarilor a atins o cota de 63.726 de automobile Škoda, cu 23,3% mai mult decât în aceeasi perioada a anului trecut. Tot comparativ cu anul trecut, vânzarile cumulate pentru perioada ianuarie – aprilie 2008 au crescut cu 17,7 %, atingându-se un numar de 237.200 de unitati. Pietele care au înregistrat cea mai rapida crestere în primele patru luni ale acestui an sunt Rusia (14.231 de automobile, +75,3%), India (6.396 de automobile, 50,4%) si China (22.032 automobile în perioada de lansare). Noul model Škoda Fabia Combi, care este disponibil cu toate nivelurile de echipare începând cu luna aprilie, si-a consolidat pozitia pe piata mondiala. Cu 9.623 de automobile achizitionate, vânzarile noului model sunt cu 24,5% mai mari decât ale predecesorului sau. Vânzarile din aprilie ale modelului Fabia au atins nivelul de 13.267 automobile, cu 25,8% mai mult decât în aceeasi perioada a anului trecut. Cel mai bine vândut model este Škoda Octavia, cu 25.475 de automobile (+42,9 % comparativ cu luna aprilie a anului precedent). Volumul vânzarilor modelului Škoda Octavia Tour este de 7.500 de unitati (+16,3 % în comparatie cu aprilie anul trecut). „Suntem foarte încântati de tendinta crescatoare înregistrata la capitolul vânzari, în special acum când asteptam lansarea noului model Superb care va atrage curând clienti de pe toate pietele importante,” afirma Fred Kappler, membru al Consiliului Director responsabil pentru vânzari si marketing. „Înregistram progrese în principal pe pietele noi, mai exact în Rusia, China si India. Vânzarile din aceste tari reprezinta unsprezece procente din volumul total de vânzari al companiei Škoda Auto pe anul 2007. Daca luam în considerare primele patru luni ale acestui an, este posibil ca aceasta tendinta sa continue si în 2008.” În România marca Škoda a înregistrat în aprilie o crestere de 17,16 % comparativ cu aceeasi luna a anului precedent, atingând o cifra totala a livrarilor de 2.123 de autoturisme. În topul preferintelor românilor se afla Škoda Octavia cu 880 de unitati, modelul înregistrând astfel o tendinta ascendenta de aproximativ 65 de procente comparativ cu luna aprilie a anului 2007, urmata de modelul Octavia Tour cu 633 de masini livrate, cu 10% mai mult decât anul trecut, si de noua Fabia, care a fost livrata luna aceasta catre 528 de clienti. Modelele din gama Škoda au adus în primele patru luni ale anului 2008 volume cu 16,38% mai mari decât anul precedent, Octavia înregistrând cea mai puternica evolutie de pâna acum, de aproape 70 de procente. Cu un total de 8.270 de unitati livrate, marca ceha a livrat de la începutul lunii ianuarie pâna la finele lunii aprilie 3.515 de masini Škoda Octavia, 2.358 de unitati Škoda Octavia Tour si 2.015 noua Fabia.