Hyundai surclaseaza competitia in urma celui mai recent raport de calitate
Hyundai surclaseaza competitia in urma celui mai recent raport de calitate
Renumita revista germana Auto Bild a acordat marcii Hyundai pozitia cea mai înalta a clasamentului ‘Auto Bild Qualitätsreport 2010’ (Raportul de Calitate Auto Bild 2010). Devansând restul producatorilor auto, inclusiv marca Toyota sau branduri renumite precum BMW sau Audi, Hyundai a atins performanta în urma unei analize detaliate la nivel de fiabilitate, calitate si satisfactia clientului.
Evaluarea Auto Bild are la baza sapte criterii pevazute cu valoare egala în punctajul total si include parerile a peste 9.000 de posesori auto, informatii despre garantia oferita de producatorii auto, despre rechemarile în service si raportul TÜV (Technische Überwachung Verein) – care cuprinde la rândul sau informatii despre inspectiile a peste 7,5 milioane de autovehicule.
Reprezentând unul dintre cele mai respectate rapoarte în domeniul calitatii auto, premiul ’Auto Bild Qualitätsreport 2010’ reconfirma evolutia pe care Hyundai a înregistrat-o odata cu ridicarea standardelor de calitate la nivel de produs, servicii si relatie cu clientul.
Titlul succede altor premii importante adjudecate de catre Hyundai si mentionam aici clasarea modelului i30 pe prima pozitie în raportul de satisfactie a clientului englez, conform ‘Auto Express Driver Power’. Tot i30 a fost numit cel mai fiabil model de clasa medie de catre publicul ghidului ‘Which?’.
Allan Rushforth, vicepresedinte Hyundai Motor Europe, a declarat: “Este o onoare sa primim acest titlu de exceptie, mai ales pe o piata atât de competitiva precum Germania. Hyundai a triumfat înca o data asupra marcilor considerate etalon în general de catre clienti.”
“Calitatea ramâne prioritatea Hyundai. Sub sloganul ‘Adevarata Calitate Conteaza’ (‘True Quality Matters’) am abordat de fapt o directie strategica orientata catre obtinerea suprematiei la capitolul satisfactia clientului. Ne propunem atingerea acestui obiectiv cel târziu în anul 2015. Programe inovative dedicate clientului Hyudai, precum ‘Five Year Triple Care’ aduc în avantaj clientul marcii noastre, iar promisiunea Hyundai este aceea de a ne mentine constant în topul pietei auto.”
Programul ‘Five Year Triple Care’ este disponibil pentru noile modele ix35 si i30 si urmeaza sa se regaseasca în curând si pe noul model i20. Pachetul cuprinde 5 ani de garantie integrala, 5 ani de asistenta rutiera si 5 ani de verificari tehnice periodice.