Hyundai lanseaza programul european Frontier Dealer Club
Hyundai lanseaza programul european Frontier Dealer Club
1 septembrie 2010 – Hyundai anunta lansarea programului Frontier Dealer Club, o initiativa de sustinere si recunoastere a performantei, dedicata distribuitorilor locali care activeaza in tarile europene. Prin acest program, Hyundai va premia performatele distribuitorilor care au jucat un rol important în atingerea si dezvoltarea succesului marcii pe plan local.
Apartenenta la club va fi permisa distribuitorilor care au performat pe piata locala, acestia fiind selectati pe baza unui set de criterii obiective, stabilite de echipa Hyundai Motor Europe. Astfel, membrii trebuie sa fi reprezentat cu succes marca Hyundai si sa-si fi adus contributia semnificativa în dezvoltarea unei experiente pozitive pentru clientii Hyundai.
Programul Frontier Dealer Club are ca obiectiv crearea unei legaturi solide între marca si distribuitori, dovada stand beneficiile oferite de calitatea de membru al clubului. Punctul culmimant al programului îl va reprezenta evenimentul anual Hyundai, programat pentru luna mai. Acesta este menit sa confirme viziunea comuna a distribuitorilor asupra marcii Hyundai, precum si conexiunea strânsa a acestora cu producatorul si brandul.
Distribuitorii acceptati în Frontier Dealer Club beneficiaza de informatii exclusiviste Hyundai, de întâlniri sau comunicari periodice cu top managementul Hyundai Motor Europe si vor fi recunoscuti oficial drept membrii ai Clubului prin intermediul unui anunt public.
“Consider ca programul Hyundai Frontier Dealer Club este înca un pas important îndreptat pe directia obiectivului nostru – de a deveni cel mai atractiv si competitiv brand auto existent pe piata europeana,” a declarat presedintele C. K. Han. “Este esentiala recunoasterea adusa distribuitorilor Hyundai, acestia având un rol cheie în accelerarea dezvoltarii noastre.”
În sprijinul ideii de dinamism, de viteza si tel înalt asociate marcii Hyundai, vine si logo-ul Clubului. Astfel, acesta cuprinde imaginea stilizata a unei rachete, care simbolizeaza telul ambitios al Hyundai – acela de a lansa marca pe orbita celor mai importanti 5 producatori auto la nivel european.