Hyundai inregistreaza cea mai mare crestere a valorii de marca

img
Home / Stiri si noutati auto / Hyundai inregistreaza cea mai mare crestere a valorii de marca

Hyundai inregistreaza cea mai mare crestere a valorii de marca din industria auto 
• Hyundai avanseaza patru pozizii fata de anul precedent, pâna pe locul 65 în clasamentul „Best Global Brands 2010”, întocmit de Interbrands
• Hyundai îsi depaseste concurentii directi din punct de vedere al cresterii valorii de marca
Hyundai Motor Company, compania auto cu cel mai rapid avans din punct de vedere al marcii a înregistrat o crestere a valorii sale de marca de 9,3 procente fata de anul precedent în clasamentul Best Global Brands 2010 întocmit de Interbrand, depasind astfel rata medie de crestere înregistrata în domeniu.
Hyundai, care este prezenta în clasamentul Best Global Brands pentru cel de-al saselea an consecutiv, s-a clasat pe locul 65 din 100 de marci, înregistrând o crestere constanta fata de pozitia 84 obtinuta în anul 2005. Rata de crestere de 9,3% realizata în acest an depaseste semnificativ media înregistrata în domeniu, de 2,8 procente.
„O analiza mai amanuntita arata ca Hyundai a înregistrat succese în categoriile functionale, precum calitatea si designul, prezinta o noua gama de autovehicule si a beneficiat de un nivel semnificativ de vizibilitate internationala în timpul Cupei Mondiale si al evenimentului Super Bowl. Strategiile Hyundai au dat rezultate”, a afirmat Interbrand.
De fapt, prestigiul marcii Hyundai a fost puternic consolidat pe principalele piete auto, precum China si S.U.A., dar si pe pietele emergente, datorita portofoliului diversificat, calitatii ridicate a produselor si ac?iunilor agresive de marketing. În S.U.A, noul model Sonata, a propulsat Hyundai catre un volum record de vânzari, în timp ce, în China, Hyundai si-a dublat vânzarile în anul 2009 prin comparatie cu anul precedent acestuia.
Hyundai continua sa realizeze investitii majore în programe inovatoare de marketing care vizeaza consolidarea marcii si va continua sa introduca noi modele care reflecta cea mai recenta filozofie de design – ‘fluidic sculpture’.
 
 
 
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *