Hyundai a inregistrat o crestere impresionanta a vinzarilor in 2010
Hyundai a inregistrat o crestere impresionanta a vinzarilor in 2010
• Cea mai buna performanta pe 6 luni a marcii la nivel european• Hyundai îsi continua drumul catre obiectivul de crestere a cotei de piata
Hyundai a comercializat 191.338 de unitati în prima jumatate a anului 2010 – cea mai mare valoare înregistrata într-o perioada de sase luni de când compania a început sa importe autovehicule în Europa, cu peste 20 de ani în urma. Cele mai recente date furnizate de ACEA indica faptul ca vânzarile Hyundai au crescut cu 10,2% comparativ cu primele sase luni ale anului 2009 – situându-se înca o data deasupra pietei europene, care în aceeasi perioada a crescut cu 0,6%.
Performanta remarcabila Hyundai din prima parte a anului, care a condus marca spre o cota de piata de 2,6% în Europa, este confirmata de faptul ca producatorul auto s-a clasat ca lider asiatic pe mai multe piete cheie din Europa, inclusiv pe cea mai mare piata de desfacere auto a continentului, Germania.
Modelele gamei „i” îsi continua succesul în segmentele din care fac parte. i30 hatchback si wagon, modele produse în Europa, au înregistrat cresteri ale vânzarilor cu 41% fata de primul semestru al anului 2009, depasind împreuna cifra de 60.000 de unitati în 2010. Modelul i20 proiectat în Europa a atins o crestere de 40% fata de aceeasi perioada a anului 2009, în timp ce modelul i10 a înregistrat o evolutie de 3%. ix35, SUV-ul Hyundai din segmentul C, a contribuit de asemenea la impresionantele rezultate din prima jumatate a anului în curs, fiind preluate peste 60.000 de comenzi în patru luni de la momentul la care a devenit disponibil pe piata europeana, în luna martie.
Allan Rushforth, vicepresedinte al Hyundai Motor Europe, a declarat: „Suntem foarte multumiti de modul în care am evoluat pâna la acest moment al anului. Scopul nostru a fost sa pastram trendul atins în urma stimulentelor guvernamentale din 2009. Acum aceste programe vor lua sfârsit si suntem fericiti ca suntem în ascensiune.”
„Lansarea modelului ix35 în primul trimestru ne-a ajutat sa compensam scaderea cererii care a afectat alti producatori auto si ne aflam acum într-o pozitie oportuna pentru atingerea obiectivului pentru anul în curs, si anume dobândirea cotei de piata de 2,75%”.
„Desi piata auto europeana se pregateste pentru provocarile urmatoarelor luni, suntem rezervati, dar totodata optimisti, deoarece pentru noi va începe cea mai aglomerata perioada de lansari de produse. Vom aduce 10 modele si versiuni noi pe piata europeana, unele în segmente complet noi marcii noastre.”