top banci online straine

Formula 1 – Marele Premiu al Bahreinului

img
Home / Stiri si noutati auto / Formula 1 – Marele Premiu al Bahreinului

Formula 1 – Marele Premiu al BahreinuluiStrategia schimbului de pneuri a fost cruciala intr-una dintre cele mai disputate curse din ultimii ani, finalul fiind influentat si de aparitia pe circuit a masinii de siguranta, dupa incidentul dintre Esteban Gutierez si Pastor Maldonado.Dupa restart, Lewis Hamilton a fost lider, cu pneurile de compozitie medium, urmat de Nico Rosberg, colegul sau de echipa, care avea o strategie diferita, cu doua opriri, pentru a termina cursa cu compozitia mai moale. Chiar daca a avut un set de pneuri teoretic mai lent, Hamilton si-a pastrat pozitia in duelul cu Rosberg – care a stabilit cel mai bun timp pe tur in cursa – si a obtinut a doua victorie consecutiva din 2014. Dueluri similare au avut loc intre toti pilotii din top 10, pilotii pe compozitia mai rapida incercand sa castige pozitii pana la final.Diferenta de peste o secunda pe tur intre compozitiile P Zero Alb medium si P Zero Galben soft s-a redus considerabil pe masura ce s-a lasat seara si temperatura ambientala a inceput sa scada.Pilotii din top sase au avut o strategie cu doua opriri (unii din ei fiind ajutati si de masina de siguranta), pilotii echipei Red Bull Daniel Ricciardo si Sebastian Vettel avand tactici diferite pentru a termina pe patru, respectiv sase dupa ce au plecat de pe 13 si 10 pe grila de start. Vettel a fost unul dintre cei doi piloti care au inceput cursa cu pneurile mai dure. Incepand de marti, echipele vor participa la primul test din cursul sezonului. Conform regulamentului pentru 2014, fiecare echipa trebuie sa-si dedice o zi pentru a testa pneurile Pirelli. Marti, Caterham va testa pentru Pirelli, iar miercuri Mercedes si Williams vor continua cu testele.“Am vazut cateva dueluri roata la roata spectaculoase, iar strategia schimbarii pneurilor a jucat un rol important. Pe masura ce temperatura ambientala a inceput sa scada, echipele si-au schimbat strategia de la trei la doua opriri. Cand cursa este neutralizata aproape de final, iar pilotii au pneuri diferite, un final strans este garantat. Acum ne pregatim pentru primul test din cursul sezonului. Ocazia de a testa pneurile cu noua generatie de monoposturi este un lucru bun si de abia asteptam sa vedem care vor fi rezultatele”, a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *