EurotaxGlass’s evidentiaza avatajele pe termen lung ale garantiei de 7 ani Kia

img
Home / Stiri si noutati auto / EurotaxGlass’s evidentiaza avatajele pe termen lung ale garantiei de 7 ani Kia

Studiile EurotaxGlass’s evidentiaza avantajele pe termen lung ale garantiei de 7 ani oferite de KiaGarantia fara rival pe care Kia o asigura pentru modelele sale, de 7 ani, 150.000 km, a reprezentat un reper important pentru industria auto, iar date recente au relevat ca a contribuit decisiv si la îmbunatatirea valorilor de revânzare. Oferta de garantie nu reprezinta doar un indiciu evident al calitatii deosebite a produselor Kia, dar a contribuit si la reduceri ale costurilor pentru clientii care au cumparat produse noi, dar si utilizate.  Kia a introdus programul de garantie de 7 ani, 150.000 km pentru toate autovehiculele noi comercializate, în ianuarie 2010, iar la trei ani de la acel moment din ce în ce mai multe exemplare care au beneficiat de acest program patrund pe piata de automobile rulate. Acesta este motivul pentru care marca koreeana a apelat la compania EurotaxGlass’s, lider al domeniului european de studii si date din industria auto, pentru a cerceta si a analiza efectele avute de introducerea programului respectiv asupra valorii de revânzare a unui automobil Kia.Expertii EurotaxGlass’s au analizat preturile a câtorva mii de automobile Kia scoase la vânzare, care beneficiau de programul de garantie extinsa, si au aplicat o analiza cu regresie variata pentru a determina influenta garantiei de 7 ani asupra valorii finale de comercializare. Studiul a fost demarat în luna august, 2012.Dintre concluzii s-a evidentiat ca o garantie de acest tip are o importanta semnificativa si un efect pozitiv asupra pretului unui automobil rulat. Datele brute contineau o statistica semnificativa de date privind modelele Picanto, Rio, c’eed si Sportage (6.889 de unitati, dintre care 4.001 au fost studiate efectiv pentru analiza celor de la EurotaxGlass’s). Pentru toate aceste exemplare care au fost studiate, compania a reusit sa evidentieze impactul pozitiv pe care programul de garantie extinsa l-a avut în stabilirea valorii reziduale finale.   În medie, câstigul efectiv pentru fiecare exemplar în parte, luând în considerare o vechime de doi ani si un rulaj de aproximativ 40.000 km, este cuprins între 250 si 550 de euro (în functie de model). Spre exemplu, daca ne raportam la modelul Kia c’eed, studiile releva ca vânzatorul unui astfel de automobil care a beneficiat de garantia extinsa de 7 ani va obtine un pret de revânzare cu 6% mai mare, tocmai datorita programului implementat de Kia în 2010.”Cumparatorii de automobile rulate considera garantia transmisibila pe care o ofera Kia un mare avantaj în cazul achizitionarii unui vehicul, si sunt dispusi sa plateasca extra pentru el. Din moment ce ea nu se pierde odata cu schimbarea proprietarului, ci functioneaza în continuare în aceeasi parametri vreme de sapte ani, garantia ofera noului proprietar un avantaj economic de luat serios în calcul”, a comentat Christof Engelskirchen, director de produs în cadrul EurotaxGlass’s.Michael Cole, COO Kia Motors Europe a declarat: „Noi eram constienti înca de la început de importanta garantiei extinse oferite de noi pentru clienti si de impactul puternic pe care l-a avut în piata înca de la început. Totusi, suntem încântati si de efectele sale pozitive pe termen mediu si lung asupra valorii efective a unui automobil, sau a celei de revânzare (valorii reziduale).”

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *