top banci online straine

Echipele Dunlop tintesc victorii importante in cursa de 24 de ore Le Mans

img
Home / Stiri si noutati auto / Echipele Dunlop tintesc victorii importante in cursa de 24 de ore Le Mans

Echipele Dunlop tintesc victorii importante in cursa de 24 de ore de la Le Mans• Anul aniversar pentru Dunlop continua linia succeselor în motorsport • Anvelope noi pentru 2013Cursa de 24 de ore de la Le Mans include si a treia etapa a Campionatului Mondial de Anduranta (WEC) FIA în cadrul caruia participa si concurenti din cadrul competitiei europene Le Mans Series (ELMS). Echipele Dunlop din ambele competitii vor concura în cadrul cursei legendare franceze cu intentia de a strânge nu numai lauri, ci si puncte importante în campionat. 19 echipe din cele 56 anuntate la start vor concura fiind echipate cu anvelope Dunlop. În plus fata de cele 8 echipe din WEC si 10 din ELMS, si masina Morgan-Nissan a echipei OAK Racing va concura echipata tot cu anvelope Dunlop. Anvelopele sunt un important punct de discutie în cursa din acest an, iar ambele categorii LMP2 si GT-Pro prezinta o adevarata lupta între producatorii de anvelope, precum si între piloti si echipe. La clasa LMP2, cel putin pâna acum în acest sezon, Dunlop a obtinut 3 din 4 victorii, iar pilotii Dunlop au urcat pe noua din cele 12 locuri de pe podiumurile de pâna acum. La clasa GT, Dunlop este reprezentata de echipa JMW Motorsport, campioana în 2012 în ELMS, echipa ce a concurat din greu pentru locurile de pe podium în etapele de la Silverstone si Imola din ELMS.Zi de sarbatoareÎn urma cu 125 de ani, John Boyd Dunlop a pus anvelope pneumatice la tricicleta fiului sau, astfel încât acesta a putut alerga mai repede si a putut câstiga curse fiind de neînvins. De atunci înainte, Dunlop a proiectat si produs anvelope pentru a câstiga curse si are ca obiectiv adaugarea de noi titluri la acest palmares impresionant de succese si în 2013. 2013 marcheaza 90 de ani de la prima cursa de 24 de ore de la Le Mans. 80 de curse au fost tinute, iar 34 au fost câstigate de masini echipate cu anvelope Dunlop, acesta fiind un record în industria productiei de anvelope. În urma cu 60 de ani, Duncan Hamilton a câstigat cursa pe anvelope Dunlop alaturi de Tony Rolt. Nepotul lui Duncan îsi va face debutul la Le Mans, tot pe anvelope Dunlop, în echipa G Drive Racing sustinuta de Delta-ADR.În acest an Dunlop sarbatoreste si 25 de ani de când a obtinut primele doua locuri pe podium cu Jaguar si Porsche. Cursa a acoperit 5.332,97 km, o distanta care a fost depasita abia în 2010. Tot acum, Mickael Guyot, câstigatorul celei de-a cincea editii a concursului Dunlop Art Car va fi spectator pentru cea de-a 20-a oara la cursa de 24 de ore de la Le Mans. Designul lui Mickael va îmbraca masina Ferrari cu numarul 66 a echipei JMW Motorsport si este o celebrare a celor 125 de ani de existenta Dunlop, cu un logo special si cu fotografia fondatorului John Boyd Dunlop pe ea. Anvelopele Dunlop Producatorilor de anvelope li s-a permis sa prezinte 5 specificatii de anvelope, printre care se numara si trei optiuni pentru anvelope de uscat. Pentru 2013 echipele Dunlop vor avea ca optiuni anvelope slick cu compus soft, medium si hard, carora li se adauga si o anvelopa în întregime pentru ploaie, precum si una intermediara.Anul 2012 a fost momentul în care restrângerea optiunilor la anvelope a devenit o parte fireasca a strategiei unei echipe de a obtine cel mai bun timp, parcurgând mai multe tururi de pista cu un singur set de anvelope. Ritmul s-a îmbunatatit din 2011, si sunt motive serioase de a crede ca acest ritm va fi din ce în ce mai rapid în acest an, mai ales dupa ce s-au vazut timpii pe tur obtinuti în etapele de la Spa si Imola ale WEC si ELMS, timpi care au fost semnificativ mai rapizi decât în anii precedenti. Noutati pentru 2013:Profilul si constructia – special construite pentru a asigura o pata de contact mai mare pentru îmbunatatirea aderentei frontale, precum si pentru a oferi un feedback mai precis pilotilor inclusiv în conditii de greutate si încarcare combinate pentru a asigura un nivel maxim al vitezei. Cei cinci fantasticiCompusul hard – dezvoltat din 2012 – pentru conditii de carosabil încins – are avantajul de a se încalzi rapid si prezinta o mai mare consistenta. Este bun pentru pilotii agresivi si pentru sasiuri. Compusul medium – are o gama mai larga de operare si de capacitati fiind bun pentru reducerea numarului de opriri la boxa.Compusul soft – se comporta excelent pe timpul noptilor reci care se lasa peste Le Mans.Compusul pentru ploaie – are un sistem eficient de înlaturare a apei în timp ce ofera o excelenta aderenta si consistenta. Compusul intermediar – lucreaza bine în conditii foarte dificile si provocatoare de la apa baltita si pâna la pista complet uscata – aduce beneficiul de a nu fi nevoie de o oprire la boxe pentru a schimba anvelopele cu unele slick atunci când pista se usuca. Cursa de 24 de ore de la Le Mans începe sâmbata, 22 iunie, la orele 3pm CET.Jean-Felix Bazelin, General Manager Dunlop Motorsport Europa”2013 ar trebui sa aduca o cursa extrem de incitanta. Echipele noastre au avut o evolutie excelenta în WEC si ELMS, iar echipa Dunlop este extrem de încântata de ritmul pe care l-am vazut în cursele din acest sezon. Timpii nu numai ca au fost mai rapizi, dar au fost si mai consistenti, aceasta fiind adevarata cheie a succesului. Le Mans este provocarea ultima, iar noi am lucrat din greu la dezvoltarea anvelopelor noastre, în special la cele pentru conditii de vreme rece si umeda, iar cursa de 24 de ore de la Nürburgring ne-a rasplatit deja din plin pentru acest efort. Totusi, Le Mans este poate mai putin previzibil decât Nordschleife si putem avea orice, de la ploaie torentiala si vreme rece la vreme caniculara. Suntem pregatiti si vom da tot ceea ce este mai bun, asa cum ne-am obisnuit deja pilotii, pentru a oferi un nivel înalt de servicii echipelor noastre astfel încât ele sa câstige si sa aiba succes.”

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *