Echipa A a diviziei de camioane Mercedes-Benz
Echipa A a diviziei de camioane Mercedes-BenzEchipa A — orientata catre succes înca din 2011 datorita standardelor Euro VI incluse• Dotari Euro VI complete: Arocs completeaza gama camioanelor de mare tonaj Mercedes-Benz• Actros, Antos, Arocs — vehicule specializate, eco-friendly, cu un consum redus• Arocs va fi lansat pe piata la jumatatea anului 2013• Camioanele Mercedes-Benz conduc segmentul de vehicule de mare tonaj din Europa cu o cota de piata de 23 de procente Actros, Antos si Arocs formeaza Echipa A de la Mercedes-Benz Trucks, special creata pentru transportul de mare tonaj, bucurându-se de un traseu de succes înca din 2011. Cele trei modele de camioane au fost concepute si dezvoltate în mod constant pentru însusirea standardelor de emisii Euro VI, care vor reduce limitele pentru emisiile de noxa si de particule cu peste 90% în viitor. Mercedes-Benz Trucks a profitat de trecerea la standardele Euro VI pentru a-si moderniza complet gama sa de produse. Fiecare detaliu a fost examinat îndeaproape, ceea ce a dus la optimizarea nu doar a propulsiei, ci a întregului design al vehiculului. „Punctul nostru forte a constat în faptul ca am abordat aceasta problema mai devreme decât oricine si ca nu ne-am limitat aici. Am privit acest obstacol ca pe o oportunitate”, declara Stefan Buchner, Head al Mercedes-Benz Trucks. „Drept urmare, noile noastre camioane sunt mai ecologice, mai eficiente în ceea ce priveste consumul si mai economice decât oricare dintre predecesorii lor.”Actros, Antos si Arocs sunt specialistii segmentelor din care fac parte Pentru a coincide cu trecerea la standardele Euro VI, Mercedes-Benz Trucks introduce de asemenea o noua gama de vehicule de mare tonaj. Modelele sunt realizate special pentru a raspunde complet utilizarilor pentru care au fost proiectate. În consecinta, clientilor le va fi si mai usor sa comande vehiculul care le aduce cele mai multe beneficii. În timp ce Actros este conceput pentru transport pe distante lungi, Antos este perfect pentru distributia de mare tonaj, iar Arocs pentru utilizarea în domeniul constructiilor.Cele trei modele de camioane ofera Mercedes-Benz Trucks statutul de a fi primul producator ce ofera o gama completa de vehicule de mare tonaj, dotate cu Euro VI. Mai mult, dotarile complete au fost realizate cu noua luni înainte ca noile standarde de emisii sa intre în vigoare. Chiar daca sunt echipate cu componente aditionale asociate cu Euro VI, vehiculele consuma cu pâna la cinci procente mai putin combustibil decât predesorii lor. Costul total de utilizare este optimizat de intervale mai mari de întretinere si durate de viata foarte lungi pentru motor, transmisie si ambreiaj.Arocs va fi lansat pe piata la mijlocul lui 2013Cea mai recenta lansare în cadrul Echipei A este Mercedes-Benz Arocs, ce va fi treptat introdus pe pietele europene începând cu jumatatea lui 2013. Jurnalistii internationali testeaza în prezent vehiculul în conditii de lucru extreme într-o cariera de 65 de hectare în apropiere de Wuppertal, Germania.Specialistul din sectorul constructiilor va fi lansat cu un numar fara precedent de variante, permitându-le clientilor sa aleaga dintre 15 tipuri de tractoare diferite, 18 platforme de camion, 17 autobasculante si 10 betoniere. În plus, vor fi disponibile cinci combinatii de axe diferite, tractiune integrala permanenta si selectabila si tractiune hidraulica complet noua. Motoarele ecologice BlueTec 6 sunt disponibile în 16 optiuni diferite de putere, variind de la 175 kW (238 hp) pâna la 460 kW (625 hp).Mercedes-Benz conduce segmentul de camioane de mare tonaj cu o pondere din piata de 23 de procenteClientii din sectorul constructiilor si-au exprimat deja interesul pentru noul Arocs la premiera mondiala a camionului de la Munchen din ianuarie 2013. „Arocs urmeaza camionului de succes Actros”, spune Buchner. „În ciuda crizei economice, ne extindem conducerea în Europa – si în Germania. Ne-am îmbunatatit semnificativ pozitia ca Numarul Unu. În 2012 am detinut o pondere de 23 de procente din piata camioanelor de mare tonaj din Europa, detasându-ne si mai mult de competitorii nostri. Cu o cota de piata de 19.4 procente, conducem si în segmentul extrem de competitiv al tractoarelor.”Acest succes se datoreaza în mare parte a disponibilitatii timpurii a vehiculelor extrem de competitive dotate cu tehnologie Euro VI. Aproximativ jumatate dintre clientii din Europa comanda în prezent camioane Actros sau Antos cu motoare BlueTec 6. De fapt, ponderea aferenta în Germania este chiar de 75 de procente. Echipa A este o componenta importanta a modulului global si a platformei strategice Daimler Truck, pentru ca toate cele trei vehicule sunt construite pe aceeasi platforma. Noile camioane Mercedes-Benz beneficiaza de resursele de dezvoltare globale ale companiei, operatiuni de productie mai eficiente si costuri mai scazute de productie, dezvoltare si investitie. Astfel, Daimler poate genera beneficii si economie de scara.