Daimler prezinta noul camion Canter 4×4

Daimler prezinta noul camion Canter 4×4• Productia începe în februarie 2012• 6,5 tone masa maxima admisa si capacitate mare de încarcare• Unghiul de atac de 35 de grade maximizeaza functionalitatea• Eficienta si caracter practicStuttgart – Sosirea unui Fuso Canter complet reproiectat a marcat lansarea noii generatii de camioane în octombrie 2011. Si acum, pentru prima data, varianta cu tractiune integrala ajunge si pe piata din Europa. Productia de la fabrica Tramagal din Portugalia va începe la sfârsitul lunii februarie 2012. Modelul Canter 4×4 este 6C18 cu masa maxima autorizata de 6,5 tone, o cabina Comfort de 2 m latime, si o putere de 129 kW (175 CP). Tractiunea integrala poate fi activata sau dezactivata în timpul mersului si ofera o eficienta ridicata a consumului de combustibil. Autovehiculul este echipat standard cu o punte spate care beneficiaza de blocare diferentiata. Transmisia este manuala în cinci trepte, iar raportul puntii din spate este de 1:5.285.Clientii au posibilitatea de a alege între o cabina individuala si o cabina echipata cu 3, respectiv 7 locuri, cu ampatamente de 3.415 mm si 3.865 mm. Capacitatea de încarcare a sasiului variaza între 3.500 kg si 3.735 kg. Datorita structurii sistemului de tractiune integrala, unghiul de atac este de 35 de grade fata de cel de 18 grade al modelului Canter 4×2 – în timp ce, unghiul de pornire este de 24 de grade, fata de cel de 11 grade regasit la modelul anterior. Garda la sol a crescut de la 219 mm pâna la 320 mm. Capacitatea off-road a camionului Fuso Canter 4×4 face din acesta alegerea ideala pentru sarcinile în care este nevoie de operare pe alte suprafete decât cele asfaltate, mai exact în santierele de constructie, în sectorul energetic sau în cel de servicii, precum detasamentele de pompieri. Pentru autoritatile municipale, acesta poate fi folosit pentru servicii de deszapezire, echipat cu plug de zapada si dispozitiv de împrastiere a sarii. Are o latime de 2 m, ceea ce înseamna ca se poate descurca cu usurinta pe drumuri înguste. Eficienta camionului Canter 4×4 este demonstrata cel mai bine în contextul santierelor de constructii, de exemplu, imediat ce este activata tractiunea integrala, acesta poate face fata suprafetelor alunecoase. Capacitatea mare de încarcare, costurile favorabile de întretinere si functia optionala start/stop fac din camionul Canter 4×4 un cal de povara eficient în ceea ce priveste costurile.Forta practica specifica camionului Canter a ramas neschimbata: manevrabilitate buna (întoarcerea Canter 4×4: 13,5 m sau 15,1 m, în functie de versiune), economie de spatiu prin cabina asezata peste motor, design robust, pozitie discreta a schimbatorului de viteze pe bord, siguranta îmbunatatita datorita structurii solide a cabinei si uzura mai mica a frânei ca rezultat al frânei de motor, ca dotare standard.Camionul Fuso Canter este cel bine vândut camion al Daimler din lume. Reteaua mare europeana asigura servicii de înalta calitate.