Daimler la Salonul International de Vehicule Comerciale 2008

img
Home / Stiri si noutati auto / Daimler la Salonul International de Vehicule Comerciale 2008
/
27 Views

• Premiere mondiale pentru autocamioane, autobuze si vehicule comerciale usoare • Energia alternativa si optimizarea energiei clasice duc la scaderea semnificativa a consumului de combustibil • Active Brake Sistem implementat autocarelor • Numeroase elemente noi de confort pentru soferii de camioane, autobuze si vehicule comerciale usoare Raspunsuri specifice la întrebarile de astazi, planuri pentru lumea de mâine: marcile de vehicule comerciale Daimler AG vor fi prezentate mai atractiv ca niciodata în cadrul a patru standuri la Show-ul International de Vehicule Comerciale 2008. Peste 80 de vehicule, inclusiv numeroase premiere globale, demonstreza întâietatea în inovatie, în termeni de siguranta, compatibilitate cu mediul si eficienta economica, atât pentru camioane cât si pentru vehicule comerciale usoare, autobuze, vehicule specializate si componente. Sapte camioane hibrid, vehicule comerciale usoare si autobuze vor sta marturie initiativei Daimler “Shaping Future Transportation”, prin intermediul careia, compania promoveaza dezvoltarea de metode alternative pentru vehiculele comerciale. Premiera mondiala pentru vehiculele Mercedes-Benz Actros, destinate constructiilor Atentia va fi concentrata pe purtatorii de stindard ai flotei: vehiculele destinate constructiilor, Mercedes-Benz Actros, îsi vor sarbatori premiera mondiala la Show-ul International de Vehicule Comerciale 2008. Aceste vehicule sunt special concepute pentru aplicatiile din domeniul constructiilor. Desi, vizual, vehiculul pentru constructii se bazeaza pe noul Actros, acesta are aplicatii specifice, una dintre particularitati fiind o placa protectoare de otel pentru radiator si motor. Mai putin proeminente, dar la fel de bine protejate sunt oglinzile exterioare. Acest vehicul este optional echipat cu noua transmisie automata Mercedes PowerShift cu 12 viteze, cu diferite ajustari si functii, dar si componente consolidate, transmisie care apare sub numele de PowerShift Offroad. Spectaculoasa este si noua generatie de tractoare grele, Mercedes-Benz Actros SLT, conceputa sa aiba o greutate de maxim 250 de tone. Motorul optimizat V8 de 15,9 litri elibereaza o putere de 480kW (653 cp) si un cuplu maxim de 3000 Nm, iar transmisia de forta se face prin intermediul ambreiajului hidraulic. Premiera pentru Actros, versiunea on-road, la Show-ul International de Vehicule Comerciale Mercedes-Benz Actros, prezentat în primavara acestui an, precum primul camion cu transmisie automata ca echipament standard, îsi va sarbatori premiera în cadrul Show-ului International de Vehicule Comerciale. Extrem de economica, transmisia Mercedes PowerShift 2 impresioneaza printr-un schimbator de viteze rapid si facil. Factorii din spatele eficientei economice îmbunatatite a noului Actros, includ un indicator de status al bateriei, controlul feedback-ului pompei pentru lichidul de racire, un compresor de aer si sistemul E-APU (Unitatea Electronica de Procesare a Aerului) care presupune o forta de presiune suplimentara în cazul frânarii. Soferul beneficiaza, de asemenea, de numeroase dotari pentru sporirea confortului, printre care se numara un sistem de control ce asigura mentinerea nivelului orizontal al patului din cabina, oglinzi, un suport pentru prosop si o masa. Premiera mondiala pentru Mercedes-Benz Axor Blue Tec Hybrid La Show-ul International de Vehicule Comerciale 2008, un al doilea accent va fi pus pe motoare alternative. Premiera mondiala va fi sarbatorita prin Axor Blue Tec Hybrid, primul camion pentru transport pe distante medii si lungi, echipat cu un motor hibrid paralel, destinat unei economii de combustibil de 6%. Prototipul Axor BlueTec Hybrid va intra în testele destinate clientilor, anul viitor. Deja în test drive este Mercedes-Benz Atego BlueTec Hybrid. Cu o greutate de 11,99 tone, acesta dovedeste nu numai ca Mercedes-Benz anunta noile tipuri de motoare, dar le si pune în practica. Motoarele conventionale continua sa aiba potential de optimizare, acest lucru fiind demonstrat de Atego, cu un motor echipat cu sistemul start/stop. Vito BlueEFFICIENTY: tehnologii noi pentru motoare conventionale Vehiculele comerciale usoare urmeaza aceeasi cale. Vito BlueEfficiency prezinta noi tehnologii pentru motoarele conventionale. Transmisia cu sase viteze, cilindrii în linie si alte masuri suplimentare ajuta vehiculele comerciale usoare sa economiseasca 1,2 – 1,6 litri/100 km. Mercedes-Benz va expune pentru prima data un motor hibrid la Vito. Economia de combustibil cu un hibrid moderat este de aproximativ 2 litri/100 km. Modalitatea de a produce motoare hibride pentru vehiculele comerciale usoare va fi facilitata în viitor de pachetele preconfigurate BlueEfficiency. Acestea vor furniza aplicatii specifice cu privire la vehiculele comerciale usoare folosite pentru transport pe distante scurte, medii si lungi. Sprinter NGT este acum disponibil în versiunea mono EEV Posesorii de vehicule comerciale usoare au acum posibilitatea de a-si reduce costurile. Sprinter-ul NGT Mercedes-Benz cu motor pe gaz natural este acum disponibil si în versiunea mono EEV, cu costuri mai scazute si cu optiunea ECO start/stop. Noul sprinter 4X4, cu control separat pentru cele patru roti, reprezinta noua maniera de eficientizare. Sistemul de tractiune electronica 4ETS este capabil sa simuleze efectul a trei grade diferite de siguranta, cu un nou sistem de schimbare a treptei inferioare de viteza pentru a spori puterea de tractiune. Sprinter-ul Mercedes-Benz este acum disponibil si în versiunea de 4,2 tone greutate. Mercedes-Benz Vito si Viano au avansat în noi clase de greutate. Vito si Viano sunt disponibile acum în versiuni de 3,2 tone si 3,05 tone. O îmbunatatire evidenta în confort a fost furnizata de catre noile scaune proiectate pentru Vito si Viano. Multitudinea de echipamente de siguranta de la Vito/Viano si Sprinter a fost înca o data extinsa pentru a include luminile de frâna care se adapteaza: în cazurile frânarii de urgenta, luminile de frâna cresc luminozitatea pentru a-i avertiza pe ceilalti participanti la trafic, în loc sa lumineze constant. Premiera pentru camioanele Mercedes-Benz Zetros Mercedes-Benz Zetros este numele dat noii familii de camioane off road cu tractiune pe toate cele patru roti. Aceste camioane cu motorul în spatele cabinei sunt potrivite pentru o gama larga de aplicatii si sunt diponibile în versiuni cu doua si trei axe. Centrul de rezistenta al acestui concept este un sasiu modificat, de la Actros, combinat cu un modul nou de cabina. Puterea este furnizata de catre cei sase cilindrii în linie OM 926 cu 240 kW (326 cp) si de un transfer de 7,2 litri. Premiera mondiala: Mercedes-Benz Econic Hybrid, Econic CNG Hybrid Econic Mercedes-Benz va sarbatori nu mai putin de doua premiere la Show-ul International de Vehicule Comerciale 2008. Una dintre aceste inovatii este deja pregatita pentru productie – Econic BlueTec Hybrid – împreuna cu un hibrid paralel bazat pe un motor diesel de 210 kW (286 cp) OM 906 LA. Mercedes-Benz prezinta un concept sub forma unicului Econic NGT Hybrid, care combina motorul EEV pe gaz natural cu motorul electric. În acest fel se realizeaza incredibila reducere cu 60% a combustibilului consumat . Mercedes-Benz TrailerAxleSystems: o remorca noua cu ax de directie Noul ax de directie DCA Steermaster încheie familia axurilor de remorca. DCA Steermaster creste manevrabilitatea, reduce uzarea cauciucurilor, scazând consumul de combustibil cu aproximativ 3 procente (în combinatia 40 tone tractor/semiremorca). Premiera mondiala: Mercedes-Benz Travego cu Active Brake Assist Noua generatie Mercedes-Benz Travego va aduce o alta premiera mondiala. Autocarul premium pe doua niveluri este disponibil acum si cu sistemul Active Brake Assist. În cazul unei iminente coliziuni cu vehiculul din fata, soferul va primi numeroase avertismente vizuale si acustice, urmate de frânari succesive, pentru ca în final, daca soferul nu reactioneaza, sistemul sa opreasca autocarul. În plus, fata de modificarile noii generatii, Tavego prezinta modificari exterioare, o cabina complet reproiectata si o osie cu suspensie independenta pentru fiecare roata. Motorul cu cei sase cilindii OM 457 LA furnizeaza o energie de 355kW (456 cp). O inovatie este si transmisia automata Mercedes GO 240-8 PoweeShift cu 8 viteze (oferita în pachet optional). Începând cu primavara anului 2009, aceasta transmisie va fi disponibila si pentru autocarul Mercedes-Benz Tourismo. Mitsubishi Fuso: Canter Eco-D, Canter-ul viitorului Conceptul Mitsubishi îsi va celebra premiera europeana prin modelul Fuso Canter Eco-D, varianta captivanta a unui autocamion usor cu bena basculanta, cu o varietate de inovatii: usile, de exemplu, sunt reproiectate pentru a usura accesul, iar acoperisul din sticla, având dimensiuni generoase, se închide la culoare în functie de expunerea sa la lumina. Canter-ul Eco-D este pus în functiune de un motor hibrid paralel, care si-a aratat capacitatile lumii întregi, prin intermediul testelor facute în Marea Britanie, înca de la începutul acestui an. La Show-ul International de Vehicule Comerciale 2008, Mitsubishi Fuso va prezenta de asemenea si Canter-ul Eco Hybrid, compatibil cu mediul si cu un motor economic si eficient.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *