Dacia pe locul 2 in Franta la serviciile post vanzare

img
Home / Stiri si noutati auto / Dacia pe locul 2 in Franta la serviciile post vanzare

Dacia pe locul 2 in Franta la serviciile post vanzare
Dacia s-a clasat pe locul 2 în clasamentul marcilor realizat de revista franceza AutoPlus în functie de nivelul de satisfactie al clientilor fata de calitatea serviciilor post-vanzare. Un grup de 32.000 de respondenti si-a exprimat opiniile în legatura cu reteaua autorizata a constructorilor prezenti pe piata franceza, demonstrand, dupa cum afirma jurnalistii francezi, ca „low cost” nu rimeaza cu „low service”.
Ancheta s-a realizat în perioada 22 septembrie 2009 – 18 martie 2010. Criteriile care au stat la baza alcatuirii clasamentului au fost: calitatea interventiilor si raportul calitate/pret, timpul necesar pentru a obtine o programare în service, amabilitatea personalului si durata interventiei. Dacia a obtinut 16 puncte, în conditiile în care nota maxima posibila a fost 20.
La sfarsitul lunii aprilie 2010, aceeasi revista a publicat rezultatele unei anchete privind nivelul de satisfactie al posesorilor de vehicule, în functie de marca si de model. În clasamentul pe marci, Dacia s-a situat pe locul 3, iar în cel pe modele, Dacia Sandero a obtinut locul 6. Ancheta a avut în vedere numarul de incidente semnalate de posesorii de vehicule (probleme ale grupului moto-propulsor, accesorii electrice sau electronice, finisaje de interior sau de caroserie, frana, suspensii sau tinuta de drum), durata de imobilizare pentru reparatii sau regretul deciziei de achizitie a unui anumit model.
 
 
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *