Cresterea vanzarilor Mazda continua si in 2008
Bucuresti, 5 februarie 2008 – Mazda a început noul an în forta, continuând trendul crescator al volumului de vânzari. În luna ianuarie, compania a vândut în România 148 de unitati, ceea ce reprezinta o crestere de aproximativ sapte ori (crestere cu 678%) fata de aceeasi perioada din 2007. Cele mai bine vândute modele au fost Mazda3 (cu 57 de unitati), Mazda2 (cu 43 de unitati) si CX-7 (cu 20 de unitati). Având în oferta una dintre cele mai actuale si complete game de modele de pe piata, Mazda are ca obiectiv de vânzari în 2008 comercializarea a 2.000 de autovehicule. Aceste rezultate ar reprezenta dublarea numarului de unitati vândute în România fata de 2007. Pâna în prezent, s-au înregistrat 1.064 de comenzi, ceea ce înseamna ca, dupa doar o luna de la începutul anului, Mazda a acoperit mai mult de 50% din volumul de vânzari planificat pentru întregul an. Unul dintre modelele care vor contribui semnificativ la volumul de unitati comercializate este noul Mazda6, a carui gama de motorizari oferite în prezent va fi completata cu un motor diesel, începând cu luna martie. Obiectivul de vânzari în 2008 în România pentru acest model este de 400 de unitati.