Crestere semnificativa a vanzarilor si a serviciilor Mazda

img
Home / Stiri si noutati auto / Crestere semnificativa a vanzarilor si a serviciilor Mazda
/
15 Views

Europa Centrala si de Sud-Est (CSEE) reprezinta una dintre regiunile în care Mazda înregistreaza o crestere accelerata. Rezultatele din primele sase luni ale acestui an totalizeaza un volum de vânzari de 17.301 unitati, mai mult cu 26,7% fata de aceeasi perioada din 2007. Dintre cele 14 state care compun Mazda CSEE, România se evidentiaza prin cea mai mare crestere. Dinamica volumului de vânzari Mazda în România pentru primul semestru din 2008 este de 369%. În luna iunie, Mazda a comercializat 242 de vehicule, în crestere cu 272% fata de aceeasi luna a anului anterior. România este urmata de Slovacia cu o crestere de 125% si de Serbia (inclusiv Muntenegru) cu o crestere de 112%. În termeni de crestere absoluta, România se pozitioneaza din nou pe primul loc, cu 1.063 de unitati vândute în plus în primul semestru din 2008 fata de aceeasi perioada a anului anterior, devansând Slovacia (cu o crestere de 797 de unitati) si Ungaria (cu o crestere de 512 unitati). Per ansamblu, Austria înregistreaza cel mai mare volum de vânzari dintre pietele Mazda CSEE, cu 7.949 vehicule comercializate în primele sase luni din 2008. Austria este urmata de Ungaria (cu 1.815 unitati si o crestere de 39%), de Cehia (cu 1.773 unitati si o crestere de 81%), de Croatia (cu 1.606 unitati si o crestere de 19%) si de Slovenia (cu 879 unitati si o crestere de 45%). Modelul care a contribuit în mod esential la succesul companiei a fost Mazda2, cu 5470 de unitati vândute în CSEE în perioada amintita anterior (o crestere de 167% fata de primele sase luni din 2007). Mezina gamei a fost urmata de Mazda3, cu 3.645 unitati si de noua generatie Mazda6 cu 3.786 vehicule vândute în perioada ianuarie-iunie 2008. Toate cele trei nou venite ilustreaza faptul ca cererea este înca mult mai mare decât stocul disponibil. În acest moment, numarul de comenzi înregistrate la nivelul întregii regiuni este de 7.747 de unitati. Vânzarile sunt sustinute si de investitiile în reteaua de parteneri. Astfel, 23 de noi showroom-uri au crescut numarul total de puncte de vânzare Mazda la 253 în întreaga zona CSEE. Pentru a întâmpina clientii în conditii de top, partenerii Mazda au investit 27 de milioane de Euro în ultimul an. În paralel, Mazda a acordat o atentie sporita cresterii satisfactiei clientilor. Acest lucru a fost posibil prin doua proiecte, Mazda Europe Service (MES) – un serviciu de asistenta tehnica gratuita, lansat în întreaga regiune – si programul de training on-line, destinat informarii si pregatirii la un nivel superior a consultantilor de vânzari si a angajatilor din service-uri. “Beneficiind de o cerere în crestere, de o retea de dealeri consolidata si de îmbunatatirea calitatii serviciilor oferite, Mazda îsi creeaza resursele necesare pentru urmatorul semestru din 2008”, declara Josef Schmid, Director Regional Mazda CSEE. “Chiar daca în pietele auto conditiile se înaspresc, Mazda îsi continua cu succes traseul spre atingerea obiectivului de a depasi 30.000 unitati comercializate în regiune.”

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *