Cota de piata Mazda este in crestere

img
Home / Stiri si noutati auto / Cota de piata Mazda este in crestere
/
12 Views

• Cu 97 de unitati comercializate în luna ianuarie, Mazda obtine în România o cota de piata de 1,6% Bucuresti, 11 februarie 2009 – Desi vânzarile de autovehicule noi din România sunt în scadere, Mazda anunta o cota de piata în crestere. În ianuarie, compania a comercializat 97 de unitati în România, ceea ce reprezinta o cota de piata de 1,6% (autovehicule de import), în crestere cu 0,65 puncte procentuale fata de aceeasi perioada din 2008. Totodata, acesta este cel mai bun rezultat al companiei panâ în prezent pe piata autohtona. Modelul care a înregistrat cea mai mare crestere, de 85%, comparativ cu aceeasi luna din 2008 a fost Mazda6 (24 de unitati comercializate). Mazda3 a fost comercializat în 41 de exemplare, iar Mazda CX-7 a avut la rândul sau o cotatie buna în segmentul din care face parte, totalizând 19 unitati vândute. Aceste performante plaseaza Mazda într-o lumina favorabila dat fiind contextul actual al scaderii pietei auto. Unul dintre obiectivele Mazda în 2009 este de a realiza o cota de piata de 1,5% pentru întregul an, indiferent de evolutia din punct de vedere al volumelor de vânzari, imprevizibile în acest moment. “Rezultatele din ianuarie indica primele efecte pozitive ale noii oferte de finantare cu o dobânda de 2,99%”, explica Cristian Rigu, Country Manager Mazda România. “Campania este foarte bine primita de cumparatorii nostri, iar acest fapt ne ofera o perspectiva optimista asupra lunilor care urmeaza.” Pe parcursul anului 2009, patru noi puncte de vânzare Mazda vor creste reteaua de dealeri la un total de 20 de locatii în România. Astfel, acoperirea geografica va fi îmbunatatita, fara a genera însa costuri semnificative. “Profitabilitatea dealerilor este prioritatea noastra”, explica Cristian Rigu. “Comparativ cu alte brand-uri, Mazda nu a solicitat niciodata investitii majore în show room-uri, deoarece acest lucru nu îmbunatateste automat si satisfactia cumsumatorilor. Este mai important ca niciodata ca, în aceste momente, dealerii Mazda sa aiba o încarcare cât mai redusa din punct de vedere financiar.”

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *