Conceptul DS INSIDE

DS INSIDE – GENEZA UNEI MASINI DESTINATA SA SURPRINDA SI SA CUCEREASCA Citroën se reinventeaza. Marca isi transforma imaginea si pune acum accentul pe creativitate si pe capacitatea de a inova. Acest proces este ilustrat de o noua identitate vizuala, un logo restilizat, un slogan nou foarte sugestiv “Créative Technologie” si un nou tip de relatii cu clientii. In acelasi timp, Citroën anunta si lansarea unei game noi, distincte, de produse – intitulata DS, gama prefigurata de conceptul DS INSIDE. Principalele caracteristici ale gamei DS sunt: creativitate, un stil puternic si emotionant, calitate si fiabilitate, o placere mare la condus si multe calitati functionale. Acest concept prefateaza modelul DS3, primul vehicul din noua gama de produse, care se va lansa la inceputul anului 2010. “DS INSIDE este un vehicul in 3 usi, compact, elegant si rafinat. Liniile sale fluide si sculpturale reflecta intocmai performantele sale dinamice. Fiecare detaliu al acestei masini arata cat de mult pune accent Citroën acum pe design: linii cursive, dinamice, care seamana cu aripa dorsala a unui rechin. Toate acestea sunt simbolurile conceptului DS INSIDE.” Mark Lloyd, Director Produs, Citroën Styling. O alta caracteristica atractiva a conceptului DS INSIDE este personalitatea sa foarte puternica. Acest concept este prezentat in doua versiuni. Prima intr-o culoare maro inchis cu reflexe metalizate, iar cea de-a doua, mult mai non-conformista, in culori care-ti atrag atentia imediat: gri perlat cu un efect de oglinda si roz. A doua versiune este prezentata in premiera mondiala cu ocazia Salonului Auto de la Geneva 2009. GAMA DS: O GAMA NOUA SI DISTINCTA DE PRODUSE MARCA CITROËN Noi strategii de produs pentru a reinventa brandul DS INSIDE reflecta noua strategie de produs a marcii Citroën. Primul obiectiv, definit in urma cu cativa ani, este sa reinnoiasca vehiculele din gama existenta cu unele mult mai performante. Asa cum a fost cazul cu noul model Citroën C5, de exemplu, asa se va intampla si cu modelul C3 care anul acesta va fi inlocuit de noul Citroën C3, desigur schimbarile fiind la fel de ambitioase ca si in cazul noului Citroën C5. A doua strategie este aceea de a satisface doua cerinte ale clientilor care pot fi considerate complementare sau contradictorii: – Dezvoltarea de vehicule care se adapteaza mai bine nevoilor consumatorului, care vrea masini mai economice si – mai presu de toate acestea – mai inteligente. Aceasta strategie este ilustrata perfect de noul C3 Picasso. Cel mai nou MPV lansat de Citroën este una dintre vedetele standului de la Geneva si se remarca printr-un design inovator si care stabileste noi standarde in ceea ce priveste spatiul si modularitatea unui vehicul. – Dezvoltarea de masini care pun un accent mai mare pe placerea de a conduce si pe aspectul exterior. “Acesti clienti cauta produse originale, pline de caracter, produse care spun ceva despre proprietarul lor. Produse care ofera experiente complet noi in domeniul auto. Acesti clienti isi doresc prestigiu, emotii si pasiune. Isi doresc toate aceste lucruri dar nu de la un vehicul conventional. Si chiar daca si-ar putea permite, acesti clienti nu sunt dispusi totusi sa plateasca sume uriase pentru un astfel de vehicul special.” Vincent Besson, Citroën Director of Products and Markets. Clientii sunt in cautarea unor masini care ofera mai mult din punctul de vedere al stilului si al placerii de a le conduce, masini din ce in ce mai sofisticate care sa corespunda din toate punctele de vedere cu necesitatile lor cotidiene, care sa fie functionale, de calitate si la un pret rezonabil. Raspunsul Citroën la toate acestea este noua gama DS. Spiritul DS reflecta exact identitatea Citroën: adica a Different Spirit. Un nume evocator: DS, Spirit Diferit Noua linie de produse trebuia sa primeasca un nume evocator, un nume care sa fie asociat imediat cu Citroën. In mod logic, Citroën a apelat la traditia si istoria sa. Intorcandu-ne in timp, numele DS simbolizeaza indrazneala unei masini cu adevarat frantuzeasca, non-conformista si provocatoare. In acelasi timp are un stil care exprima senzualitate si distinctie si care te diferentiaza de toti ceilalti. Avand acel savoir-faire, DS reprezinta perfect noua identitate Citroën: un Spirit Diferit. Numele DS simbolizeaza inovatie si succes, stil si tehnologie. Este o componenta foarte puternica a mostenirii Citroën. DS reprezinta un nou mod de abordare al masinilor si un nou mod de a privi in viitor. Un viitor inspirat de un cod genetic unic, care are la baza genele inovarii si a designului distinctiv. DS INSIDE este conceptul Citroën care reflecta toate schimbarile de marca. Viitoarea gama de produse va purta acest nume specific, impreuna cu un numar care indica dimensiunile si categoria in care se incadreaza: DS3, DS4 si DS5. DS INSIDE – UN SPIRIT DIFERIT Design exterior distinctiv Conceptul DS INSIDE este un obiect al placerii si pasiunii cu un stil ce reflecta creativitate si emotii. Inca de la prima privire se remarca designul acestui vehicul menit sa ofere o placere mai mare la condus. De asemenea, conceptul dispune de un spatiu generos care asigura confortul tuturor pasagerilor. Materialele din interior sunt de o calitate superioara, iar finisajele respecta intocmai noile obiective ale marcii Citroën. Liniile de design ale noului concept vor fi vizibile si se vor aplica la toata gama de produse disincte pe care Citroën se pregateste sa o lanseze incepand cu anul 2010. “Aceasta linie de produse te face sa o doresti imediat. Produsul nu face compromisuri atunci cand vine vorba despre placerea de a conduce. In acelasi timp, noua gama de produse este o alternativa atractiva, din punctul de vedere al pretului, la produsele premium ale concurentei.” Olivier Henry, Head of New Product Positioning, Citroën. Un vehicul care te atrage, elegant si sensual, cursiv, rafinat si dinamic, DS INSIDE pare a fi sculptat dintr-o singura bucata. Ochiul privitorului se prelinge de-a lungul caroseriei. Partile laterale, mai proeminente, ii dau masinii un aer dinamic. DS INSIDE este o masina care-ti trezeste emotii si reactii. Este o masina care nu are cum sa te lase indiferent in momentul in care te uiti la ea. Culoarea plafonului este in contrast cu cea a restului caroseriei. In mijlocul linistii aparente, se remarca o parte mai proeminenta a liniei mediane a masinii care aduce cu aripa dorsala a unui rechin. In fata, de ambele parti ale grilei cromate impresionante, farurile de tip LED lumineaza privirea captivanta a rechinului. O personalitate puternica Conceptul DS INSIDE isi surprinde privitorii cu personalitatea sa, cu abilitatea de a se adapta la toate nevoile si la toate stilurile de viata. Precum un cameleon, DS INSIDE isi poate schimba aspectul. DS INSIDE, eleganta dandy Elegant si provocator, curajos si non-conformist. Acestea sunt doar cateva cuvinte pe care le putem folosi pentru a descrie conceptul DS INSIDE prezentat cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Caroseria vopsita in gri perlat cu efect de oglinda in combinatie cu plafonul si oglinzile laterale vopsite in roz este o declaratie de curaj a constructorului Citroën care adauga o nota esentiala si sofisticata, in acelasi timp, acestui concept. Petele de culoare ale acestui model de top se aseamana cu stralucirea unei perle pretioase, in timp ce culorile contrastante exprima optimism si vitalitate. Fiecare detaliu al conceptului DS INSIDE este conceput pentru a incanta. Elementele cromate din jurul farurilor, lamelele laterale si noul chevron scot in evidenta eleganta naturala si dinamica a acestui vehicul. Jantele din aliaj, de 18 inch, au aceeasi nuanta stralucitoare de crom si reflecta fiecare detaliu al partilor laterale ale conceptului DS INSIDE. Aceasta versiune a conceptului DS INSIDE – eleganta dandy– exprima non-conformismul si are un sarm infailibil. DS INSIDE, atractie totala Conceptul DS INSIDE a fost prezentat mai intai in aceasta versiune, care este la fel de sofisticata, eleganta si voluptoasa ca si creatia unui designer de top din lumea modei. Aceasta este versiunea de culoare maro inchis cu reflexe metalizate. Aceasta nuanta de culoare da caroseriei un aer misterios si ascunde in acelasi timp straluciri si reflectii interesante de lumina, asa cum o sticluta de parfum ascunde mirosul pretios al parfumului din interior. Caldura designului caroseriei si raceala nuantei metalizare ii dau plafonului un efect plutitor. DS INSIDE are toate calitatile unui obiect rafinat si senzual. Fiecare detaliu al caroseriei si interiorului a fost construit cu o grija extrema. Contrastul si stralucirea componentelor cromate subliniaza aspectul dinamic al caroseriei. Un joc de lumini care se repeta la infinit cu stilul tri-dimensional al chevroanelor, al farurilor, al lamelor laterale si al oglinzilor retrovizoare. Aceasta atentie pentru detalii se poate vedea si in elementele colorate din jurul farurrilor si a elementelor cromate care inconjoara stopurile. Aceasta versiune a conceptului DS INSIDE – atractie totala – este o perla pretioasa, o bijuterie a carei stralucire este intarita si de jantele cromate.