Citroen la Salonul de la Shanghai 2015

img
Home / Stiri si noutati auto / Citroen la Salonul de la Shanghai 2015

Citroen la Salonul de la Shanghai 2015Salonul International de la Shanghai si-a deschis portile presei, un eveniment cheie pentru CITROËN. Sustinut de parteneriatul consolidat cu Dongfeng, de noul record de vânzari din 2014 si de o gama chiar mai atractiva, Marca îsi confirma dinamica în China, principala sa piata. CITROËN dezvaluie în premiera mondiala, la standul sau, conceptul AIRCROSS, un SUV surprinzator, care ilustreaza capacitatea Marcii de a deveni o referinta internationala cu adevarat diferita. CITROËN C3-XR este un alt model expus in cadrul Salonului. Lansat acum 4 luni, primul SUV comercializat de Dongfeng CITROËN este deja un succes, cu peste 14.000 de vânzari înregistrate pâna la sfârsitul lunii martie. Alaturi, Noul C4 Picasso, lider european pe segmentul monovolumelor, va fi lansat în iunie pe piata Chineza. Noul C-Elysée îsi confirma pozitia de best-seller al companiei, pozitie consolidata si de victoriile repurtate la campionatul WTCC, una dintre runde urmând sa se desfasoare chiar la Shanghai în septembrie.DONGFENG CITROEN: progres pe toate fronturileÎn 2014 CITROËN a înregistrat în China un progres (14 %) mai rapid decât piata (10 %), totalizând 320.000  de vânzari, un nou record istoric. Reprezentând 1 din 4 vânzari CITROËN din lume, China îsi confirma astfel statutul de principala piata a Marcii, înaintea Frantei. Dinamica CITROËN în China este sustinuta de: o    O ofensiva strategica de vânzari pe segmentul C (peste 50% din vânzarile pietei în China), printre care se numara în special:-    Noul CITROËN C-Elysée: în 2014, primul an complet, acest model s-a clasat ca best-seller al Dongfeng CITROËN, cu peste 100.000 vânzari. Capacitatea de a atrage noi clienti a fost confirmata înca de la începutului anului 2015 cu un numar al vânzarilor în continua crestere;-    CITROËN C3-XR: acest nou model este primul SUV fabricat si comercializat de Dongfeng CITROËN, lansat la sfârsitul lui decembrie 2014. Într-un moment în care segmentul SUV este în plina crestere în China (24 % din vânzarile VP în 2014, cu +9 puncte vs 2012), C3-XR reprezinta un nou avantaj strategic în ofensiva comerciala a companiei. La sfârsitul lunii martie, cu peste 14.000 exemplare înregistrate de la lansare, vânzarile au depasit deja obiectivele Marcii;-    Noul CITROËN C4 Picasso: dezvaluit în premiera publicului chinez prezent la Salonul de la Shanghai, liderul european al segmentului MPV urmeaza sa fie comercializat pe piata chineza începând cu luna iunie. Un atu în plus pentru a cuceri noi clienti.o    O retea dinamica, renumita, cu:-    Un loc întâi în clasamentul JD Power 2014 SSI (Sales Satisfaction Index) si locul trei în clasamentul JD Power 2014 CSI (Customer Service Index);-    O retea de dealeri mai densa: 85 % din principalele orase chineze acoperite de 472 puncte de vânzare la sfârsitul lui 2014 si un obiectiv de peste 500 pâna la sfârsitul anului.  o    Campionatul FIA WTCC, un formidabil vector de imagine si notorietate în China, cu:-    Un titlu de campion mondial la constructor în 2014 câstigat la volanul CITROËN C-Elysée WTTC, automobil de curse bazat pe Noul C-Elysée, best-seller al Dongfeng CITROËN în China (100.000 de vânzari în 2014);-    Una din cele 12 runde internationale disputate la Shanghai (25-27 septembrie 2015);-    Un pilot chinez: Ma Qing Hua. La 27 ani, acest pilot originar din Shanghai este cel mai tânar din cei patru piloti WTCC ai CITROËN Racing. Motiv de mândrie pentru tara, acesta este primul pilot chinez care a câstigat o cursa la campionatul FIA (în 2014, în Rusia, la volanul CITROËN C-Elysée WTCC). În 2015, va participa la toate cursele din cadrul campionatului.CONCEPTUL CITROËN AIRCROSS: o ilustrare a pozitiei internationale a CITROËN în premiera mondiala la ShanghaiUimitor, creativ si îndraznet, noul concept car CITROËN AIRCROSS, prezentat în premiera mondiala la Shanghai, confirma capacitatea Marcii de a câstiga o pozitie internationala diferita oferind propria interpretare a conceptului de SUV:o    Un design unic: un stil echilibrat si fluid ce creeaza o identitate puternica si o prezenta inedita pe segmentul SUV. Conceptul CITROËN AIRCROSS  adopta o atitudine plina de optimism;o    Confort, ce inspira energie: un habitaclu inedit pentru o experienta la volan aparte. Habitaclul este modern si luminos, fresh si functional, veritabila sursa de bunastare pentru suflet si corp;  o    Inteligenta tehnologica pentru a conduce fara griji: încurajeaza comunicarea si relationarea într-un SUV conectat cu o interfata grafica exceptionala, echipat cu tehnologia Hybrid Plug-In.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *