Chrysler PT Cruiser 2006

img
Home / Stiri si noutati auto / Chrysler PT Cruiser 2006
/
21 Views

Nimeni nu poate contesta meritul modelului PT Cruiser de la Chrysler in impunerea modelelor retro, alaturi de VW Beetle. Aspectul exotic, extrem de atractiv, a facut furori inca de la aparitia modelului – in anul 2001 – in randul fanilor. Acum PT Cruiser a trecut printr-un face-lift si a primit motoare noi. Ca in multe alte ocazii si la nenumarati producatori, face-liftul lui PT Cruiser a fost necesar pentru o relansare de marketing si o introducere a noii serii de motoare, cel diesel, lansat ca o necesitate pentru piata europeana, fiind inlocuit de o versiune mai puternica. Si acesta, ca si celelalte, 1.6 si 2.4 pe benzina, sunt motoare cunoscute din familia Chrysler/Mercedes, cu performante notabile. Testul realizat pe 2.2 CRD a demonstrat inca o data ca optiunea alimentarii cu motorina poate fi o alegere foarte inspirata in unele cazuri. De aceasta data, asocierea dintre motorul zgomotos cu o masina ce aminteste de epocile trecute nu este deloc suparatoare, ba chiar pare mai potrivita, in timp ce caracteristicile dinamice, puterea de 150 de cai si un cuplu de 300 Nm pun umarul excelent la manevrarea unei masini care nu este usoara si se incadreaza fara probleme in categoria minivanurilor. E drept ca PT Cruiser a fost construit pe platforma unei compacte, vorbim aici de Chrysler/Dodge Neon, insa repartizarea volumelor se apropie mai degraba de cea a unui MPV. De altfel, masina este destul de spatioasa, cu unele artificii si inovatii in ceea ce priveste modularitatea interiorului (scaune spate sau portbagaj), insa nu trece cu mult in fata compactelor de pe piata (4,28 m lungime, 1,70 m latime, 1,60 m inaltime), cu care concureaza de altfel si la pret. Asadar, un motor performant, placut, un exterior mai mult decat seducator, care intoarce orice cap pe strada, face-liftul aducand modificari discrete la nivelul grilei, farurilor si barelor. Si in interior au fost realizate restilizari ale plansei de bord si la nivelul spatiilor de depozitare, unele elemente fiind reusite (vezi cadranele de bord albe), insa calitatea finisajelor nu a trecut de bariera impusa, poate, de renumele Chrysler. Nimic nu deranjeaza, dar nimic nu epateaza, fiind evidenta incercarea producatorului de a tine pretul jos, desi alte marci reusesc asta cu rezultate mai bune. Echiparea standard este peste medie, cu 6 airbaguri, ABS, TCS, geamuri electrice fata, oglinzi electrice si incalzite, scaun sofer reglabil electric, in timp ce aerul conditionat, jantele de aliaj si tapiteria de piele sunt disponibile in standard doar pentru versiunile de top. Pretul de baza este de 17.061 euro pentru motorul 1.6 benzina, insa toate celelalte motoare si echipari depasesc 20.000 de euro, evident fara taxe.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *