Chevrolet se descurca foarte bine in Europa
· Vânzarile Chevrolet au crescut în fiecare an pe pietele din Franta, Germania si Italia · Cota de piata a crescut pe pietele din Spania si Marea Britanie · În Europa, cota totala de piata ramâne stabila, în ciuda scaderii bruste a volumului de vânzari din Rusia · În România vânzarile Chevrolet au crescut cu 74% în trimestrul 2 al acestui an
Zurich. Înregistrând o crestere a volumului de vânzari în Europa de Vest si un recul al vânzarilor în pietele în scadere din Europa Centrala si de Est, Chevrolet si-a mentinut pozitia pe piata europeana de autovehicule, cu o cota de piata totala stabila de 2,2% în primul semestru al anului 2009. Au fost vândute în total 211.230 de unitati în comparatie cu perioada ianuarie – iunie 2008, în care numarul de unitati vândute a fost de 269.319.
În primele sase luni ale anului 2009, numarul de autovehicule Chevrolet vândute în Europa de Vest a atins 82.400 de unitati, cu 1,6% (sau cu 4.500 de autovehicule) mai multe comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. „În aceasta perioada de criza economica, clientii doresc sa achizitioneze autovehicule cu un aspect atragator, bine echipate, la preturi foarte avantajoase”, a declarat Wayne Brannon, Directorul Chevrolet Europa. „Un raport bun calitate-pret a devenit un criteriu esential în aceasta perioada, iar versiunile Matiz, Aveo si Cruze ale gamei de modele Chevrolet satisfac pe deplin cerintele clientilor din Europa”.
În primul semestru al anului, Chevrolet a înregistrat cresteri semnificative de vânzari în special în Franta si Germania, cu peste 4000 de autovehicule înmatriculate în fiecare dintre cele doua tari, reprezentând o crestere cu 95%, respectiv 35%. În Italia, piata cu cele mai mari vânzari Chevrolet din Europa de Vest, vânzarile au depasit 2.000 de unitati sau 8,3% în perioada ianuarie – iunie. De asemenea, Chevrolet a înregistrat o crestere semnificativa a cotei pe piata spaniola si engleza, care parcurg o scadere vizibila, urcând cu 0,8%, respectiv 0,3%.
Pe piata din Rusia, care s-a redus la jumatate fata de primele sase luni ale anului trecut, Chevrolet si-a mentinut pozitia de lider între marcile straine, cu o cota de piata stabila de 8%.
Într-un context economic dificil, în care piata auto din România a fost grav afectata de criza creditelor si invazia de second hand, Chevrolet a înregistrat în trimestrul 2 o crestere de 74% comparativ cu trimestrul 1 al acestui an.