Cel mai bun Golf din toate timpurile

img
Home / Stiri si noutati auto / Cel mai bun Golf din toate timpurile
/
29 Views

Bucuresti, 2 septembrie 2008. Volkswagen dezvaluie cel mai important secret al anului în domeniul automobilistic: un nou Golf mai economic. Autoturismul care s-a bucurat de cel mai mare succes în Europa, cu peste 26 de milioane de unitati comercializate, este îmbunatatit la toate capitolele. „Cu performante unice pâna în prezent, cea de-a sasea generatie a modelului Golf face trecerea la sistemul de injectie Common-Rail pentru motoarele diesel, iar sistemele TSI si DSG reduc consumul de carburant pâna la 28 de procente“, afirma Matei Albulescu, Brand Manager, Volkswagen România. Noul Golf va fi disponibil pentru vânzare, pe piata din România, din luna octombrie. O contributie semnificativa la performantele acustice revolutionare este asigurata de motoarele TDI Common-Rail utilizate pentru prima data la modelul Golf. Vor fi disponibile propulsoare TDI cu o putere cuprinsa între 90 CP si 170 CP. La lansarea pe piata din România, Volkswagen va comercializa modelul Golf cu doua propulsoare TDI de 2,0 litri, care vor dezvolta 110 CP si 140 CP. Noile motoare TDI se remarca prin performante deosebite în ceea ce priveste reducerea consumului. Motorul diesel de 110 CP se multumeste cu numai 4,5 litri de carburant (119 g/km CO2) – ceea ce înseamna o reducere a consumului cu 0,6 litri. Chiar si versiunea de 140 CP are nevoie de numai 4,9 litri de motorina la 100 kilometri (129 g/km CO2), ceea ce înseamna tot o scadere cu 0,6 litri. Gama propulsoarelor pe benzina disponibile la momentul lansarii pe piata româneasca va include patru variante: 80 CP, 102 CP, 122 CP si 160 CP. Începând cu o putere de 122 CP vor fi disponibile si motoare TSI cu supraalimentare cu compresor si / sau turbocompresor. Motorizarea de baza, cu 80 CP înregistreaza un consum de numai 6,4 litri benzina la 100 km (149 g/km CO2) – ceea ce înseamna o scadere cu 0,5 litri în comparatie cu modelul anterior. Ca prim exemplu în domeniul eficientei ies din nou evidenta motoarele TSI: cu 122 CP, noul Golf 1.4 TSI consuma numai 6,2 litri (144 g/km CO2), ceea ce înseamna o reducere a consumului de 0,1 litri. Chiar si noua versiune de top, de 160 CP, a propulsorului 1.4 TSI se remarca prin consumul foarte redus de numai 6,3 litri. În comparatie cu propulsorul FSI, de 150 CP, care a fost înlocuit, consumul motorului TSI de 160 CP a scazut chiar cu 1,6 litri.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *