Castigatorii concursului european Young Creative Chevrolet 2009
Câstigatorii concursului european Young Creative Chevrolet 2009 si-au primit premiile într-un cadru plin de stil
• Studentii câstigatori ai concursului european de arta aplicata si-au primit premiile în cadrul evenimentului de moda de la Berlin • Câstigatorii sunt de nationalitate belgiana, ceha, franceza, germana si italiana • Jurul de specialisti îsi arata aprecierea pentru standardele creative ridicate • A fost Lansata editia din 2010 a competitiei
Festivitatea de decernare a premiilor pentru studentii câstigatori ai editiei din 2009 a concursului Young Creative Chevrolet a avut loc pe data de 29 octombrie 2009. Evenimentul de mare distinctie „Spark of Fashion” organizat de Chevrolet la Berlin, în Germania a reprezentat decorul ideal pentru ceremonia de înmânare a premiilor întrucât tema serii a fost moda, una dintre cele cinci discipline ale concursului. Starul serii, o versiune personalizata a noului model de autovehicul de oras Chevrolet Spark, a fost creat de tânara creatoare de moda din Berlin, Mischa Woeste de la Smeilinener.
Lansat în 2007, concursul de arta Young Creative Chevrolet sustine tinerele talente promitatoare, încurajând studentii sa priveasca automobilele Chevrolet din propria lor perspectiva creativa. Concursul a luat amploare rapid, ajungând de la cele 32 de scoli de arta participante în 2007 la 120 în concursul de anul acesta.
La începutul verii anului 2009, un juriu international a desemnat câstigatorii de anul acesta ai concursului european Young Creative Chevrolet, proiectele câstigatoare la sectiunile moda, fotografie, arte vizuale, video si muzica fiind alese din cele peste 530 de proiecte prezentate la concursurile nationale din cele 19 tari europene participante.
Criteriile de decizie ale juriului au fost: creativitatea/inovatia, interpretarea marcii, calitati artistice, capacitatea de utilizare în comunicarea marcii.
Membrii juriului european vin din diferite tari din Europa (Croatia, Germania, Italia, Elvetia si Marea Britanie) si au pregatiri profesionale si domenii de specializare diferite (mai multe informatii cu privire la membrii juriului va sunt prezentate în continuare). Acestia au analizat proiectele câstigatoare din fiecare din cele 19 tari europene participante.
Jasmine Bertusi, membra a juriului din 2009 specializata în fotografie, a afirmat: „Proiectele arata un angajament extraordinar din partea tuturor studentilor: o combinatie de creativitate vie, munca asidua si interpretari pline de inspiratie ale marcii.”
Fabio Falleti, membru al juriului din 2009 specializat în moda, a afirmat: „Au existat un spirit si o energie extraordinare în ziua deliberarii. Am fost mândru sa fac parte dintr-un proiect organizat de Chevrolet care sustine creatori si artisti tineri. Proiectele au aratat creativitate si profesionalism, ceea ce a însemnat ca am avut o misiune grea, dar interesanta în alegerea proiectelor câstigatoare”.
Jens Lueg, membru al juriului 2009 specializat în arte vizuale, a afirmat: „Acest concurs a deschis drumul pentru colaborari fructuoase cu acesti tineri artisti talentati. Anul acesta au existat proiecte foarte diversificate, cu o mare varietate de stiluri grafice.”