Castigatoarea Eurovision 2010 este imaginea Opel
Castigatoarea Eurovision 2010 este imaginea Opel
– Opel si Lena au devenit parteneri – Concert surpriza la Ziua Portilor Deschise Opel din Rüsselsheim- Începe noua strategie Opel de energizare a brandului
Rüsselsheim. Lena Meyer-Landrut din Germania, cîstigatoarea concursului Eurovision în 2010, a sustinut sâmbata un concert surpriza de o ora la finalul Zilei Portilor Deschise de la Opel.
Tot atunci, Alain Visser, Vice Presedinte Vânzari, Marketing & Aftersales a anuntat ca vedeta de 19 ani devenita star peste noapte si cunoscuta dupa prenume este noua imagine Opel.
Prin concertul Lenei, Opel începe o noua campanie de energizare a brandului. Pe lânga metodele conventionale, precum campaniile publicitare, Opel se va concentra si pe canale noi de comunicare, precum social media. Planul de activare cuprinde o serie întreaga de initiative diferite, pe care Opel le va aborda pas cu pas.
Un focus important va fi în zona muzicii si entertainment-ului: cea mai emotionala forma de comunicare. Legatura cu Lena va ajuta marca Opel sa se pozitioneze în aceasta influenta zona de comunicare.
“Suntem foarte fericiti ca avem un astfel de reprezentant pentru brandul nostru. Lena este o femeie tânara, energica, ce adauga emotie brandului nostru. Ne potrivim perfect: muzica este cel mai emotional mod în care comunicam. Limbajul de design Opel este cel mai emotional de pe piata. Si personalitatea neconventionala a Lenei se potriveste bine cu noi. Alaturi de Lena putem aduce la viata sloganul nostru “Wir leben Autos”,” a spus Visser înainte de concert publicului entuziast.
În alegerea cântaretei ca imagine a Opel au fost decisive stilul ei puternic, talentul extraordinar si pasiunea pe care o pune în muzica sa. Cooperarea pe termen lung cu Lena include sustinerea ei pe drumul pâna la concursul Eurovision din 2011. Lena va sustine Opel ca Brand Ambassador prin initiative diverse atât la nivel de brand, cât si de produse.