Cand se intrec uriasii

img
Home / Stiri si noutati auto / Cand se intrec uriasii
/
14 Views

An de an, mii de camioane din Europa intra într-o competitie organizata de Daimler Services FleetBoard GmbH. Timp de o luna (1-31 octombrie 2007), peste 3.500 de soferi de pe întreg continentul au luat parte la cea mai recenta editie a acestui concurs. Prima conditie de participare – camionul trebuie sa fie Mercedes-Benz si sa fie echipat cu sistemul FleetBoard, care analizeaza performantele vehiculului. Toate camioanele înscrise au fost monitorizate si conducatorii auto au fost notati pentru stilul de conducere. Nota este generata de sistemul FleetBoard, care ia în considerare consumul total si în stationare, operarea motorului si schimbarea treptelor de viteza, actionarea pedalelor de frâna si acceleratie, actionarea frânei auxiliare etc. În caz de egalitate între concurenti, departajarea se realizeaza dupa gradul de dificultate a traseului parcurs de camioanele respective. Fiecare masina a avut de parcurs minimum 4.000 de kilometri. Daca un camion a fost condus în aceasta perioada de mai multi soferi (în schimburi), atunci evaluarea s-a aplicat unei echipe. Anul acesta, Mercedes-Benz România a acordat un premiu pentru cea mai buna performanta înregistrata în cadrul FleetBoard Drivers’ League de catre un sofer român. De asemenea, Mercedes-Benz România a recompensat si cel mai bun rezultat autohton din domeniul constructii – comunale. Nu mai putin de 187 de camioane din România, incluse în 14 flote, au participat la competitie. Firmele românesti reprezentate la editia 2007 a FleetBoard Drivers’ League au fost: 8TIM, Athos Com, Cartrans Preda, Duvenbeck Logistics, Indac Investment Group, Iorom Group, KSC Transport, Marian Bucuresti, Metalicplas, Ravitex, Sabiko-Impex, Supercom, TC Carpati si Transcar. Cel mai bine clasat român a fost Daniel Scorupschi, reprezentant al firmei 8TIM, care este cel mai vechi utilizator al tehnologiei FleetBoard în România. Notat cu 9,51, Scorupschi a ocupat la final pozitia a 36-a în clasamentul continental. Românul a devenit, astfel, primul sofer din ierarhie din alta tara decât Germania. La categoria constructii – comunale, cel mai bine clasati români au fost Gheorghe Gîsea si Ilie Ionescu (Indac Investment Group). Concursul FleetBoard Drivers’ League reprezinta un prilej bun pentru firme de a-si evalua flotele de camioane, prin comparatie cu flote asemanatoare din România si din întreaga Europa. Pentru informatii suplimentare despre sistemul FleetBoard accesati www.fleetboard.com Pentru detalii privind Drivers’ League vizitati www.fahrerliga.com

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *