Campania promotionala PORSCHE INTER AUTO a desemnat castigatorii

img
Home / Stiri si noutati auto / Campania promotionala PORSCHE INTER AUTO a desemnat castigatorii

 
 
 
 
 
• PORSCHE INTER AUTO si-a recompensat clientii cu trei autoturisme în valoare de peste 30.000 de Euro • Campania s-a desfasurat în perioada 12 mai – 12 iunie 2009
Porsche Inter Auto a oferit pentru orice obiect achizitionat de la oricare dintre dealerii sai din Bucuresti sansa câstigarii unei masini. Ecuatia norocoasa care a constituit obiectul campaniei promotionale, 4×3=12, a avut în vedere cei 4 dealeri Porsche, care au oferit 3 masini la extragerea din 12 iunie.
În intervalul 12 mai – 12 iunie 2009, la Porsche Inter Auto orice factura s-a dovedit a fi norocoasa. Indiferent ca a fost vorba despre verificarea de primavara sau de reparatii serioase, de cumpararea unei masini sau a unui simplu breloc, clientii au intrat automat în marea extragere a tombolei Porsche Inter Auto. În cadrul campaniei desfasurate, distribuitorii  Porsche Bucuresti Aviatiei, Porsche Bucuresti Nord, Porsche Bucuresti Vest 1 si Vest 2 au pus în joc în total 3 masini norocoase: Volkswagen Polo, SEAT Ibiza si Škoda Fabia.
Valoarea totala a masinilor oferite ca premiu se ridica la o suma de peste 30.000 de euro cu TVA inclus.
 
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *