CITROEN AUTOPORTRET la Bucuresti
Caravana Citroën AutoPortret, primul eveniment organizat in Romania pentru aniversarea celor 90 de ani ai Marcii, ajunge week-end-ul acesta la Bucuresti, punctul sau teminus.
Timp de 3 zile, incepand cu ora 10:00, vizitatorii vor putea admira, intr-un imens cort gonflabil de 500 m2, gama de autoturisme Citroën: C1, C2, C3, C3 Picasso, C4, C4 Picasso, C5, C6 si C-Crosser, vedeta expozitiei fiind conceptul Citroën C-SportLounge, prezent in premiera in Romania.
Alaturi de modelele expuse, Citroën propune numeroase animatii publicului de toate varstle, de la cei mici la adulti: concursuri de puzzle cu premii, consola Playstation 3 cu jocul Grand Tourismo al carei protagonist este conceptul GT by Citroën, fotografii la minut cu renumitul 2CV din seria „Jandarmii” cu Louis de Funès, drive teste cu cele mai noi modele Citroën etc.
Incepand cu 17 iulie, caravana Citroën AutoPortret a oprit in Iasi (17-19 iulie), Brasov (24 – 26 iulie), Sibiu (31 iulie-2 august), Timisoara (7-9 august) si Mamaia (14-16 august), ajungand la finalul itinerariului sau la Bucuresti.
Vizitatorii din toate cele 6 orase in care caravana s-a oprit vara aceasta au avut sansa de a participa la o tombola cu premii 3 excursii la Paris pentru a vizita showroom-ul emblematic Citroën de pe Champs d’Elysées – C42. La C42, Citroën a pus in scena „o calatorie in imagini” de-a lungul istoriei Citroën, pentru a rememora cei 90 de ani de Créative Techologie si a expus modele reprezentative pentru marca: Type A (primul vehicul produs in serie mare in Europa), conceptul Hypnos, 2 CV-ul lui James Bond din „For your eyes only”, C3 Picasso, DS si C5.
Evenimentele dedicate aniversarii a 90 de ani ai Marcii Citroën vor continua, din septembrie demarand actiunea „90 de zile pentru a sarbatori 90 de ani de istorie Citroën”.