BMW xDrive Challenge – Primul 3D multiplayer pentru fanii Facebook din Romania
BMW xDrive Challenge – Primul 3D multiplayer pentru fanii Facebook din RomaniaBMW pregateste un simulator 3D de condus, un joc on-line dezvoltat în premiera pentru tarile din Europa Centrala si de Est (Bulgaria, Cehia, Polonia, România, Slovacia, Slovenia si Ungaria). BMW xDrive Challenge este o aplicatie care utilizeaza puterea 3D a aplicatiilor software moderne si forta de raspândire virala si implicare a retelelor sociale (Facebook). Aduce alaturi, în premiera, experienta de condus virtuala cu posibilitatea de a putea participa la un eveniment real unde se vor putea testa modele BMW.BMW xDrive Challenge va fi lansat la începutul lunii octombrie 2011 pe pagina oficiala de Facebook BMW a tuturor tarilor din Europa Centrala si de Est (pentru România: www.facebook.com/bmw.romania) si va fi disponibil on-line pâna la sfârsitul lunii martie 2012. În prima etapa, pâna la sfârsitul anului, utilizatorii vor putea testa patru automobile BMW si se vor putea întrece în diverse competitii pentru premii reale. În a doua etapa, din ianuarie pâna în martie 2012, participantii la BMW xDrive Challenge pot câstiga o invitatie pentru a participa la un eveniment real BMW de drive test. Astfel, participantii, pot face trecerea de la experienta virtuala de condus catre lumea reala si se pot întâlni cu cele mai noi modele BMW xDrive.“Social media devine un canal de comunicare tot mai important pentru marca si acest lucru este aratat de cresterea constanta a numarului de fani pe pagina noastra de Facebook, de comunitatile active de pasionati, organizate în forum-uri precum www.bmwclub.ro, sau de bloguri precum www.bmwblog.ro. Am vrut sa oferim fanilor nostri din on-line o legatura cu cea mai valoroasa caracteristica a marcii – experienta de condus. Asa s-a nascut BMW xDrive Challenge”, a explicat Nina Bratfalean, marketing manager BMW Group România.Alaturi de experienta unui joc multiplayer on-line 3D, aplicatia are o componenta sociala puternica. Utilizatorii pot câstiga “BMW Credits” pentru diverse actiuni precum trimiterea de invitatii catre prieteni, curse cu prietenii sau post-uri pe Twitter sau Facebook. Cu “BMW Credits” utilizatorul poate debloca modele noi sau curse noi. Performantele în diverse întreceri sunt reflectate într-o serie de clasamente care, la final, pot aduce participantilor premii reale. “BMW Credits” pot fi folosite ulterior pentru a alimenta sau repara masina sau a „plati” taxa de participare la diferite competitii.Despre jocAplicatia, dezvoltata special pentru Facebook, ofera grafica 3D de rezolutie superioara si înalta calitate folosind 3D Unity Plug-in. Jocul vine cu un nivel ridicat de realism, spatiul virtual este o copie 1:1 a retelei de drumuri din zona Eiger, din Alpii Elvetieni, construita folosind informatii topografice si imagini din satelit. Simularea include si elemente de vreme dinamice (ploaie, ninsoare, nori), care au impact asupra comportamentului dinamic al automobilului. De asemenea, pentru mai mult realism, mediul influenteaza si aspectul exterior al automobilului care, în testele of-road pe noroi, se murdareste. Utilizatorul poate apoi vizita o spalatorie virtuala pentru curatarea automobilului.Se pot testa patru modele, dintre care trei se câstiga ulterior. Fiecare model se distinge printr-o viteza maxima si comportament dinamic specific. Sunt disponibile patru tipuri de trasee: Macadam, Noroi, Zapada si Extrem.Vor fi oferite trei moduri de joc: Test Drive (permite explorarea Alpilor Elvetieni), Friend Challenge (pâna la 4 prieteni se pot întrece on-line pentru a câstiga BMW Credits), Championship. În modul Championship, utilizatorul poate câstiga BMW Credits si puncte de experienta pentru deblocarea unor modele noi de test sau circuite noi. Rezultatele în cursele din modul Championship sunt baza clasamentelor care pot aduce participantilor premii reale. De asemenea, prin participarea în modul „Championship”, utilizatorul primeste puncte de experienta care fac disponibile automobile si curse noi.